AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Jeg er ei 21 år gammel jente som alltid har vært slank og hatt lite former. Er 174 cm høy og veier 64-66 kg og kunne nok lagt på meg 10 kg uten at jeg hadde blitt overvektig. Har kunnet spise hva og hvor mye jeg vil uten at jeg har lagt på meg så lenge jeg kan huske, er dette fordi jeg har veldig høy forbrenning, eller hva er det..? Uansett er jeg veldig misfornøyd med kroppen min fordi jeg føler meg så formløs. Er klar over at jeg nok burde trene i tillegg til å endre kosthold, men trening er vanskelig i og med at jeg rett og slett ikke klarer å like det. Jeg faller alltid ut igjen etter kort tid fordi jeg mister motivasjon. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre, hvordan jeg kan gå frem for å gå opp i vekt? Anonymkode: 1a04c...d2f
herremann Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Vent 5 år så kommer de helt naturlig. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Syns vekten din høres helt ok ut jeg, og jeg ville hvertfall ikke ønsket å gå mer opp! Kunne skjønt deg dersom du veide 50kg liksom. Også får man ofte litt mer former med alderen/svangerskap. Anonymkode: d3bf5...def 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Ta en spiseskje tran og en spiseskje peanøttsmør før frokost hver dag. Spis nøtter til et mellommåltid og avokado til et annet. Bruk ekstra olje i maten og smør/margarin på skiva. Drikk juice, melk etc til måltidene og ikke vann. Dette er noe som kan få deg opp i vekt om du gjør dette daglig Anonymkode: 91973...88b 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 Vekten din er perfekt, jeg ville aldri stresset med å prøve å legge på meg om jeg var deg. De kiloene kommer garantert av seg selv etter noen år. Jeg var selv veldig tynn som tenåring, og hadde perioder hvor jeg prøvde å gå opp i vekt med å spise mye junk og godteri. Husker jeg ofte følte meg kvalm og ekkel, og ble etterhvert matlei og gikk ned i vekt i stedet. Nå, 10 år etterpå, er jeg normalvektig. Kiloene kom naturlig. Anonymkode: 6f13c...441
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #6 Skrevet 27. desember 2018 Jeg er 27 og føler det som deg. Er 170 og veier 53 kilo. Ikke vist noe tegn til at det ordner seg naturlig som de over her skriver... Jeg har også fått to barn, uten at det har hjulpet (veier mindre etter de kom til verden). Men ved overgangsalderen har jeg hørt at det gjerne skjer noe med kroppen som gjør at man legger på seg. Noen år til, men er jo håp langt der borte. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller prøvd og akseptere situasjonen. Har jobbet flere år med det selv, men nå er det ok. Anonymkode: e22f8...60a 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #7 Skrevet 27. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 27 og føler det som deg. Er 170 og veier 53 kilo. Ikke vist noe tegn til at det ordner seg naturlig som de over her skriver... Jeg har også fått to barn, uten at det har hjulpet (veier mindre etter de kom til verden). Men ved overgangsalderen har jeg hørt at det gjerne skjer noe med kroppen som gjør at man legger på seg. Noen år til, men er jo håp langt der borte. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller prøvd og akseptere situasjonen. Har jobbet flere år med det selv, men nå er det ok. Anonymkode: e22f8...60a Jeg skjønner det mer i ditt tilfelle, for du var faktisk undervektig. Men TS har faktisk en BMI på nesten 23, så jeg kan ikke forstå at hun ønsker å gå opp i vekt. TS - med 10 kg ekstra så vil du faktisk være overvektig. Hvorfor ønsker du det? Det er ikke sikker at du vil få "mer former" av å legge på deg. Jeg kjenner tynne jenter med former, det kommer an på kroppstypen. Anonymkode: 28735...182
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #8 Skrevet 27. desember 2018 Er du ute etter former, "curves", som er så på moten nå? De som har smal midje og voldsomme former har gjerne jukset seg til det. Er det objektivt sett egentlig så veldig pent uansett? Du er sikkert fin som du er. Du er ikke radmager. Anonymkode: cb3f5...861
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #9 Skrevet 27. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det mer i ditt tilfelle, for du var faktisk undervektig. Men TS har faktisk en BMI på nesten 23, så jeg kan ikke forstå at hun ønsker å gå opp i vekt. TS - med 10 kg ekstra så vil du faktisk være overvektig. Hvorfor ønsker du det? Det er ikke sikker at du vil få "mer former" av å legge på deg. Jeg kjenner tynne jenter med former, det kommer an på kroppstypen. Anonymkode: 28735...182 Ts her. Nå i jula og i perioder når jeg spiser litt mye veier jeg 66, men til vanlig er vekta 63-64. Føler bare jeg har så lite kjøtt på kroppen rundt lårene, har små pupper og tynne armer. Fordrar ikke hvordan jeg ser ut. Tenkte bare det var en selvfølge at man får mer former om man får litt flere kilo på kroppen. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du ute etter former, "curves", som er så på moten nå? De som har smal midje og voldsomme former har gjerne jukset seg til det. Er det objektivt sett egentlig så veldig pent uansett? Du er sikkert fin som du er. Du er ikke radmager. Anonymkode: cb3f5...861 Hehe, hvis du tenker på Kardashian-curves er jeg helt enig med deg - det er virkelig ikke fint og ikke noe jeg er ute etter. Men som sagt skulle jeg gjerne hatt litt rundere og tydeligere former med mer kjøtt på kroppen rundt lår, hofter og større bryster. Når kvinner legger på seg fordeler kiloene seg jo litt utover kroppen, ikke bare på magen. Takk forresten, men føler meg ikke kjempe fin.. 😔 Anonymkode: 1a04c...d2f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #10 Skrevet 27. desember 2018 Du vil ikke få spesielt større attributter der de nå er mindre enn «det andre». Der du nå har størst og minst fettlager er der resultatene vil blir relativt like, bare med større vekt. Jeg har min trivselsvekt på din vekt - og jeg får jo ikke kun større bryster eller rumpe om jeg går opp 5 kg, Det legger seg jevnt er jeg lagrer mest fett. Og om vekten reduseres tas det minst der jeg lagrer mest fett. Du får ikke endret på selve kroppsfasongen din. Anonymkode: 9de50...6b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå