Gjest Hel Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Hvordan kan jeg få mer volum i håret? Hvis jeg ikke strekker håret er det kjempefrizzy men hvis jeg strekker det blir det flatt. Foretrekker alikevel å strekke det men lurer på hvordan jeg kan gjøre det mindre flatt. Jeg pleier å la det lufttørke. Hjelper det å bruke håreføner? Allt tips mottas med takk. :-)
lillesky Skrevet 3. april 2005 #2 Skrevet 3. april 2005 Jeg synes det hjelper å bruke hårføner! Dessuten bruker jeg litt sånn antrifrizz-serum (lilla fra Define). Og klapper ned de hårstråa som står til værs med paste. Hvis du bruker glattetang, kan du få litt volum ved å bruke litt paste. Håper det kommer noen gode råd her!
Gjest Spacegirl Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Jeg bruker volum-balsam som du får hos hos frisøren, en sånn som ikke skal skylles ut. Synes dette hjelper bra mot flatt hår. Har brukt forskjellige merker, bruker nå Wella SP, og er veldig fornøyd med den.
Gjest Hel Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 Herlig! :-) Takk for forslagene. Skal til frisøren på mandag så da kan jeg få kjøpt det da. Har alltid vært litt redd for å bruke hårføner. Ser for meg at håret blir ennå mer frizzy av det. :oops: Men skal manne meg opp til å prøve det.
Gjest siri piri Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 ...og mens du likevel føner -- gjør det for all det opp-ned! da får du deilig volum! samtidig som du kan la det forbli slett
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Hjelper lite å føne dersom man bruker rettetang etterpå synes jeg. Hva gjør man da?
lillesky Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Jeg føner først når jeg skal bruke rettetang, hvis jeg ikke lar håret lufttørke da. Skal ikke rette ut hået når det er vått...
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 Nei det går jo ikke ann. Men hvordan få volum nå man bruker rettetang. For all volumet du føner inn forsvinner jo når du bruker tanga.
lillesky Skrevet 3. april 2005 #9 Skrevet 3. april 2005 Sånn ja! Når jeg retter håret, tar jeg og rufser litt med paste i hendene, da blir det ikke så flatt. Men noe voldsomt volum blir det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå