Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som er feminist. Ville du trodd din sønn om han kom hjem fra fest og fortalte at han hadde blitt sovevoldtatt av en jente/kvinne eller ville du slått i bordet og sagt at det ikke er mulig fordi det er menn som voldtar og gitt et foredrag om patriarkatets virkning på kvinners liv?

Anonymkode: aaf06...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke trodd noe på.

Anonymkode: 0f937...ec4

Skrevet

Du er sikkert den Jordan Peterson fan typen 

Anonymkode: 52087...fb8

• Liker 6
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er sikkert den Jordan Peterson fan typen 

Anonymkode: 52087...fb8

Har aldri hørt om Jordan Peterson.

Skrevet

Hadde selvfølgelig trodd på han og eventuelt kontaktet et krisesenter slik at han kunne snakke ut om det med noen andre dersom ønskelig, eventuelt hvor han kan ta det derfra hvis han vil anmelde 

Anonymkode: 7b1df...2b2

• Liker 21
Skrevet

Hadde selvfølgelig trodd på ham. Feminisme innebærer at menn og kvinner kan være akkurat like gode. Og like onde.

Anonymkode: 11214...e1b

• Liker 21
Skrevet

Faen så mye rart noen tenker. Er det noen grunn til at en feminist ikke skulle tro ham? Blir helt matt. Eller, nei, begynner å bli vant til mange merkelige spørsmål her egentlig. 

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? said:

Faen så mye rart noen tenker. Er det noen grunn til at en feminist ikke skulle tro ham? Blir helt matt. Eller, nei, begynner å bli vant til mange merkelige spørsmål her egentlig. 

Er det så rart? Feminister gir uttrykk for at det er kun menn som voldtar omtrent daglig.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det så rart? Feminister gir uttrykk for at det er kun menn som voldtar omtrent daglig.

Nå er det flest menn som voldtar såvidt vi vet. Det er ikke bare feminister som snakker om det. Og nå er det vel uansett menn som blir voldtatt mest menn de er redde for å bli latterligjort av tenker jeg. 

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

:klo: Gjør de?

Anonymkode: 527da...45a

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? said:

Nå er det flest menn som voldtar såvidt vi vet. Det er ikke bare feminister som snakker om det. Og nå er det vel uansett menn som blir voldtatt mest menn de er redde for å bli latterligjort av tenker jeg. 

Du beviser bare poenget mitt.

Skrevet

Ville trodd han og støttet han.

De jeg ser i kommentarfeltene som latterliggjør menn som er voldtatt er andre menn.

Anonymkode: b323b...a59

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket poeng? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

:klo: Gjør de?

Anonymkode: 527da...45a

Hvor mange oppslag i media har du sett at feminister snakker om kvinner som voldsutøvere og menn/gutter som ofre? Ca ingen tenker jeg?

Skrevet
Just now, SoWhat? said:

Hvilket poeng? 

Menn er prolbmet selv når de blir utsatt.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Motbevis vedkommende at hun tar feil da dersom du hevder at flertallet av de som begår voldtekt ikke er menn. Vis til dokumentasjon, verre er det ikke.

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Snaskesnusken said:

Motbevis vedkommende at hun tar feil da dersom du hevder at flertallet av de som begår voldtekt ikke er menn. Vis til dokumentasjon, verre er det ikke.

Nå var ikke det trådens tema og hva hjelper det menn (og kvinner )som er utsatt for vold av kvinner at det angivelig er flere mannlige voldsutøvere. Det ensidige fokuset på menn som overgripere hjelper ikke de som har blitt utsatt for vold av en kvinne. De møter  ingen form for forståelse eller støtte siden det er kun menn som er problemet tydeligvis.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå var ikke det trådens tema og hva hjelper det menn (og kvinner )som er utsatt for vold av kvinner at det angivelig er flere mannlige voldsutøvere. Det ensidige fokuset på menn som overgripere hjelper ikke de som har blitt utsatt for vold av en kvinne. De møter  ingen form for forståelse eller støtte siden det er kun menn som er problemet tydeligvis.

Det er sannheten. Menn begår flest voldtekter og det skal det fokuseres på! Du inntar offerrollen ser jeg..

Men, ja jeg hadde trodd på sønnen min dersom han hadde sagt at han var blitt utsatt for voldtekt! Han hadde fått all den hjelpen og støtten som han kunne fått for å komme seg til hektene igjen. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Snaskesnusken said:

Det er sannheten. Menn begår flest voldtekter og det skal det fokuseres på! Du inntar offerrollen ser jeg..

Men, ja jeg hadde trodd på sønnen min dersom han hadde sagt at han var blitt utsatt for voldtekt! Han hadde fått all den hjelpen og støtten som han kunne fått for å komme seg til hektene igjen. 

Ville du sagt til en voldtatt kvinne at hun inntar offerrollen. Nepppe...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...