AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Hei Jeg fikk influensa på julaften og feberen gikk allerede ned i går. Opplevde i går at jeg ble akutt kvalm og følte jeg måtte kaste opp. Når jeg var på vei inn på badet var jeg veldig svimmel, og har aldri opplevd lignende og trodde jeg skulle svime av. Kastet heldigvis ikke opp. I dag er jeg mye bedre, men er ikke helt frisk enda. Likevel følte jeg kvalme i sted og måtte gå inn på badet. Ble svimmel denne gangen også. Heldigvis ikke like kvalm og svimmel som i går. Jeg er en person som sjeldent blir syk. Hvis jeg først blir syk så blir jeg frisk igjen med en gang. Kjenner at denne svimmelheten og kvalmen som plutselig oppstår bekymrer meg, og lurer på om dette er normalt eller om jeg burde ta kontakt med lege? Anonymkode: 85795...3f6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Er du svimmel når du ligger, eller bare når du står? Kommer svimmelheten alltid sammen med kvalmen? Har du spist? Var maten lett eller kraftig? Har du drukket nok? Anonymkode: 2be32...e6e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Sannsynligvis er ikke dette farlig, men en effekt av sykdommen. Hvis du begynner å besvime må du ikke være alene eller bak låste dører. Anonymkode: 2be32...e6e
tussi680 Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Jeg har hatt influensa med de samme opplevelsene som deg. Ikke har jeg høyt blodtrykk, så den var influensaen sin skyld, den svimmelheta sa legen min. Kvalm og uvel, orket ingenting. Lite spising, men måtte drikke vann osv.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du svimmel når du ligger, eller bare når du står? Kommer svimmelheten alltid sammen med kvalmen? Har du spist? Var maten lett eller kraftig? Har du drukket nok? Anonymkode: 2be32...e6e Har kun opplevd svimmelhet og kvalmen stående, og det kommer alltid sammen. Har spist linsesuppe og frukt, drukket hjemmelaget ingefærte med sitron og spist hvitløk blandet med honning. Kanskje jeg presser kroppen for hardt og burde ligge mer? Anonymkode: 85795...3f6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #6 Skrevet 27. desember 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sannsynligvis er ikke dette farlig, men en effekt av sykdommen. Hvis du begynner å besvime må du ikke være alene eller bak låste dører. Anonymkode: 2be32...e6e Min mann er bortreist så jeg er alene. Har aldri besvimt før, og tror ikke jeg kommer til å gjøre det nå heller. Håper jeg. Skal slappe mer av og se om det hjelper. Anonymkode: 85795...3f6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #7 Skrevet 27. desember 2018 16 minutter siden, tussi680 skrev: Jeg har hatt influensa med de samme opplevelsene som deg. Ikke har jeg høyt blodtrykk, så den var influensaen sin skyld, den svimmelheta sa legen min. Kvalm og uvel, orket ingenting. Lite spising, men måtte drikke vann osv. Takk for svar. Har en svigerfar som er lege, så venter på svar fra han om det er normalt. Men da satser jeg på at svimmelhet og kvalme er helt vanlig innen influensa. Anonymkode: 85795...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå