AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Hvordan trener du mentalt? Hva er ditt beste tips? Anonymkode: fd8a0...42a
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 -Begynne i det små! Mestringsfølelsen gjør at man etterhvert kan sette seg større mål - og gjennomføre de! -Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har veldig ofte et mørkt syn på ting. At ting er en "kamp" og noe jeg bare må "komme meg gjennom". Men dersom jeg tar et skritt tilbake og tenker etter, ser jeg at den følelsen ofte er grunnløs. Jeg har så sinnsykt mye å være takknemlig for, og det er mye å glede seg over i hverdagen. Det er altså ingen grunn til å tenke så negativt som jeg gjør. - Skrive ned ting man er takknemlig for - Være i aktivitet, legge vekk mobilen, og være i naturen iblant (for meg har dette mye å si for det mentale) - Litt sosialt, litt trening, litt "tankearbeid"= bra for psyken hos meg. - Når jeg skal gjennomføre f.eks en tøff intervalløkt har jeg et ord jeg sier til meg selv. I det ordet ligger både hvor ekstremt mye jeg har fått til ved å være mentalt sterk, og hvor mye jeg har lyst til å få til. Anonymkode: 8fbc7...577
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 På 27.12.2018 den 14.27, AnonymBruker skrev: Hvordan trener du mentalt? Hva er ditt beste tips? Anonymkode: fd8a0...42a Hva trenger du hjelp med? Hva er dine mentale utfordringer? Anonymkode: 151cb...878
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #4 Skrevet 31. desember 2018 Å tenke positivt om meg selv, nå treningsmålene mine, komme meg over dørstokkmila og ha god selvfølelse. Anonymkode: fd8a0...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå