LatersBaby Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Er det noen her med barn som går julebukk nå i romjula, eller har det bare "dødd" helt ut?
Live88 Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 I Bergen og omegn gjør man det på nyttårsaften😊
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Bor i Akershus. Gjør ikke det, men det er mest fordi jeg ikke liker å synge selv. Men jeg er absolutt for det, og har noe godteri på lur i tilfelle jeg skulle få en julebukk eller to hit. Tror ikke vi har fått julebukker på døren de ti årene vi har bodd her. Anonymkode: be01e...67f
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Har ikke sett julebukker på flere år.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 Pleier ikke å komme julebukker til oss i alle fall, bor i Fredrikstad. Hadde vært bare koselig om det kom noen, vi har altfor mye julegodt. 😛 Hadde sendt 7-åringen av gårde om han hadde spurt, men han har ikke noe forhold til det. Tror ikke han vet hva det er en gang. Anonymkode: 2dd9a...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå