AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Pappa oppfører seg svært ubehagelig. Han kritiserer nesten alle Han forherliger seg selv og egne prestasjoner Han har piggene ute konstant og tar alt i verste mening Han kommer med indirekte kritikk ved å si" vi får se hvordan det går med alle de falske jeg omgås, jeg kan smile og være falsk jeg også, men noen vil nok få seg et sjokk en dag" " det er kun en jeg stoler på, og han er ikke i dette rommet" Han har baktanker med det meste og opererer i det skjulte Han bedriver splitt og hersk Mamma holdes utenfor fordi hun visstnok er i mot han og motarbeider han. Han kan si " hvis hun motarbeider meg og tror hun kommer noen vei med det, hiver jeg henne på dør..den som ler sist ler best" Han kommer med utsagn som " han trodde han var lur, men se hvem som sitter med et utbytte og se hvem som har skjegget i postkassen" "Disse frministiske hyklerene" Hvis han søler ut noe, banner og sverter han. Plutselig får han er behov for å kverulere og koser seg med det. Andre ganger er han helt enig Han lyver Han sjekker tingene mine Han kan gi meg skryt og forherliger sin side av slekten."Du ser vel hvor du har alt pågangsmotet fra" Men, stort sett har han kritisert alt jeg har gjort og alt det broren min har gjort. Han fikk mye kritikk fordi han ville studere statsvitenskap. I dag har han en god jobb, men faren min hetser de som gjør det samme som broren min og forherliger valgene han selv tok fordi han har tjent godt og aldri fått hjelp. Han slenger med dører og har raserianfall titt og ofte. Han hjelper lite til. Det var mamma som hjalp oss til å få utdannelse. Det er hun som alltid tok ansvar. Jeg kjenner at jeg blir uvel med det samme vi er i samme rom. Det er en tung luft og det knyter seg litt i magen. Jeg går på eggeskall. Nå er jeg voksen, men tenker til tider på barneårene. Hvor mye har dette påvirket meg.. Det er mange som har snudd ryggen til han. Finnes det normale fedre? Anonymkode: f6198...7ba
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 høres ut som en narsissistisk eller sosiopatisk type. Jeg vet ikke hva du mener med at han har baktanker med det meste og opererer i det skjulte? Og hva av tingene dine sjekker han? Han høres småparanoid ut også, får det for seg at alle er falske og at alle motarbeider ham. Psykisk frisk er han ihvertfall ikke. Hvorfor vil du ha en sånn person i livet ditt? Som bare kritiserer, driver med splitt og hersk og får det til å føle deg dritt? Og måten han snakker om moren din, for en forferdelig mann. Når en person gjør deg uvel og får deg til å føle deg liten, luk personen ut av livet ditt. Han har ingenting positivt å gi deg og blod er ikke tykkere enn vann. Kjenner endel som omtrent ikke har kontakt med en av foreldrene fordi de er slik som faren din. Det finnes mange normale fedre, faren min oppmuntret oss alltid. Når broren min ville studere noe som var lidenskapen hans, men som ikke ga god lønn. Da sa faren min at dere må gjøre det som gjør dere lykkelige. Aldri fått kritikk for valgene våre og han har aldri prøvd å skyve oss inn i en mal. Så trist at du måtte ha den oppveksten med en så negativ og hevngjerrig far. Anonymkode: a0bb4...394
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Hm.....han høres definitivt hverken skarp eller frisk ut. Dette er jo ikke at man er negativ, han har jo rett og slett en skrue løs. Kanskje du rett og slett skal ta en prat med din mot, jeg regner jo med at hun også har levd i dette psykisk nedbrytende greiene? Det høres virkelig ikke normalt ut - og jeg vil ikke tro han er en spesielt godt likt kollega heller. Om han har en jobb i det hele tatt. Anonymkode: 59b6c...85c 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 Det hørtes akkurat ut som min far. Faren min kunne plutselig klikke uten at vi visste hvorfor. Han ble så psyko til slutt at han kunne se og høre mamma være med en annen mann, selvom det var ingenting der han pekte. Kritiserte alt og alle. Hver ferie eller høytid var det han som ødela. Føler at store deler av barndommen min ble ødelagt pga han. Han var heller aldri der for oss, det var mamma som forsørget hun ga penger til utdanning og lappen Osv. Idag så er de skilt og har aldri hatt det så fredelig hjemme. Sånne menn tror at gressere er grønnere på andre siden. De vil at damene ikke skal si noe imot dem. De tåler ikke at andre også kan ha forskjellige meninger. Anonymkode: 254a7...17f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå