AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Del Skrevet 27. desember 2018 Har fått pris på montering av lamellgardiner på to vinduer på 215 meter, og plisse på 4 vinduer ca 80 cm. Mørklegging på to av vinduene. Pris kr 20 000 inkl montering. Er det "innenfor" ? Anonymkode: 94e09...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Del Skrevet 27. desember 2018 Det er innafor om de er på spesialmål. Da blir det jo produserte til DEG. Regner med det er 5 års garanti også? Men det er mye penger så du kan evt sjekke priser hos konkurrenter med samme merke. Evt andre merker om de gjør nytten. Anonymkode: 5756f...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Del Skrevet 27. desember 2018 Ja, det er på spesialmål og med 5 års garanti. Jeg er ikke så veldig "handy" når det gjelder gardiner, og gardinene i seg selv vil jo uansett koste noe. Men jeg forstår jo at jeg kunne kommet mye rimeligere i fra det ved å gjøre det selv. Men noen ting er godt å få gjort av andre.... Anonymkode: 94e09...361 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå