AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Jeg går 2.året på sykepleien og inntil nå har jeg aldri jobbet mens jeg har vært i praksis. Jeg har heldigvis hatt sparepenger å gå på... Dessverre har sparepengene begynt å krympe og jeg skal snart gå inn i en 14 ukers periode med praksis, og ser meg nødt til å jobbe litt. Lurer på om det er overkommelig å jobbe en dag i uken, mens man er i praksis? Vi har jo bare 4 dager med praksis per uke. Jeg vet at det kommer an på hver enkelt om man orker dette, men vil gjerne høre andres sine erfaringer :) Jeg er ferdig med alle eksamener og de eneste vurderingene vi har igjen er oppgaver osv. Anonymkode: 7d72f...521
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Jeg jobba helga mi (hver 3.) og en kveld i uka. Det som var mest stress var å rekke kveldsvakta... jeg sluttet i praksis halv tre og kveldsvakta begynte kvart på tre Anonymkode: aa87d...dda
Serafin Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg går 2.året på sykepleien og inntil nå har jeg aldri jobbet mens jeg har vært i praksis. Jeg har heldigvis hatt sparepenger å gå på... Dessverre har sparepengene begynt å krympe og jeg skal snart gå inn i en 14 ukers periode med praksis, og ser meg nødt til å jobbe litt. Lurer på om det er overkommelig å jobbe en dag i uken, mens man er i praksis? Vi har jo bare 4 dager med praksis per uke. Jeg vet at det kommer an på hver enkelt om man orker dette, men vil gjerne høre andres sine erfaringer Jeg er ferdig med alle eksamener og de eneste vurderingene vi har igjen er oppgaver osv. Anonymkode: 7d72f...521 Da jeg gikk på sykepleien kombinerte jeg studiet med å jobbe som ringevikar. Gikk fint, det. Bare pass på at skolen er førsteprioritet og samarbeide med prakisplassenn om det kolliderer med de oppsatte dagene du skal være i praksis. Det går som regel bra. Barw pass på å ikke stryke i praksis, da må man som regel vente ett helt på å ta igjen samme praksisperiode.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 8 timer siden, Serafin skrev: Da jeg gikk på sykepleien kombinerte jeg studiet med å jobbe som ringevikar. Gikk fint, det. Bare pass på at skolen er førsteprioritet og samarbeide med prakisplassenn om det kolliderer med de oppsatte dagene du skal være i praksis. Det går som regel bra. Barw pass på å ikke stryke i praksis, da må man som regel vente ett helt på å ta igjen samme praksisperiode. Tro meg, jeg har ingen ambisjoner om å stryke i praksis 😂 Ja, jeg skal kun sette meg opp på de dagene jeg har fri ifølge turnusen. Håper det går fint! Anonymkode: 7d72f...521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå