Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er renholder i privat sektor. Jeg fikk ikke fri i romjulen selv om min arbeidsplass er stengt til 03.01.19. Jeg måtte derfor kutte juleferien min og skaffe barnevakt. Det er absolutt ingen andre her. Ingenting er brukt siden jeg gikk fra jobb fredag 21.12. Så jeg går bare å surrer. Har tatt med dataen og treningsklær. Tenker å se en film eller 3 og trene. Er ikke mye annet å gjøre. Kanskje vaske 1 gang eller 2 bare for å ha noe å gjøre....

Anonymkode: ba610...c34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er renholder i privat sektor. Jeg fikk ikke fri i romjulen selv om min arbeidsplass er stengt til 03.01.19. Jeg måtte derfor kutte juleferien min og skaffe barnevakt. Det er absolutt ingen andre her. Ingenting er brukt siden jeg gikk fra jobb fredag 21.12. Så jeg går bare å surrer. Har tatt med dataen og treningsklær. Tenker å se en film eller 3 og trene. Er ikke mye annet å gjøre. Kanskje vaske 1 gang eller 2 bare for å ha noe å gjøre....

Hva er det bestemt at du skal gjøre da? Trodde det var sånn at på slike steder under slike forhold så kommer man på slutten av dagen for å ta med seg søppel. Tilfelle noen har vært på jobb i juleferien eller siden sist så skal all søppel tas. Siste dag før nyttårsaften tar man alt av støv så når alle kommer tilbake på jobb så ser det pent ut. 

Eller har du fått streng beskjed om å være på jobb i 8 timer? 

Anonymkode: 7b2ad...595

Skrevet

Men det har ikke vært noen her siden fredag 21.12. Når jeg fortalte at jeg skulle jobe i romjulen ble de overrasket, fordi "serriøst? Alle her tar seg fri til 03.01.19. Du kommer ikke til å ha noe å gjøre" 

Nei er ikke bestemt noen ting. Men på jobb må jeg. Får vel finne noe å gjøre. Blir lange 8 timer kjenner jeg

Skrevet

Men herregud, tenke sjæl. Enten tørket du støv, og gjør slikt du ikke får tid til ellers, eller så går du hjem. Sitte på jobb og se film, hvem gagner det?

Skrevet

De må vel kanskje ha en eller annen form for bemanning på kontoret? Kjipt, men sånn er det noen ganger. Så lenge det ikke er du som må jobbe hver eneste ferie og det går på rundgang, så må man bare bite i det sure eplet. 

Anonymkode: 71b40...481

Skrevet
32 minutter siden, bttb skrev:

Men herregud, tenke sjæl. Enten tørket du støv, og gjør slikt du ikke får tid til ellers, eller så går du hjem. Sitte på jobb og se film, hvem gagner det?

Vet du hvordan en jobb fungerer?

Anonymkode: aa25e...6fa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...