AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Del Skrevet 27. desember 2018 Idag skulle barnet vårt hatt bursdag og fylt 1 år. Sorgen er så alt for stor og jeg ser ingen ende på den. Jeg vil egentlig bare stoppe tiden og hoppe av. Jeg vil så gjerne holde han, stryke han over kinnet og gjennom håret igjen og kysse han en siste gang. Han ble en engel så alt for tidlig. Skulle ønske jeg kunne kle av meg sorgen og kaste den i bosset. Anonymkode: 3eb02...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Del Skrevet 27. desember 2018 Så trist.. En stor klem til deg Anonymkode: 2defc...c7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøknen Skrevet 27. desember 2018 #3 Del Skrevet 27. desember 2018 Jeg sender en god klem til deg og tenner et lys for den vakre engelen din ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Del Skrevet 6. januar 2019 ❤❤❤ Anonymkode: 10883...864 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå