AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Hunden min blør fra endetarmen. Det er ikke mye, kanskje en spiseskje. Han har vært i helt fin form, bortsett fra løs mage etter en gavmild onkel ved julemiddagen. Allmenntilstanden er fin. Litt trøtt nå, men det er han alltid på denne tiden av døgnet. Han oppfører seg helt som normalt! Jeg får ikke kontakt med veterinær før klokken åtte. Hva kan/bør jeg gjøre før det? Anonymkode: e356b...4c6
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunden min blør fra endetarmen. Det er ikke mye, kanskje en spiseskje. Han har vært i helt fin form, bortsett fra løs mage etter en gavmild onkel ved julemiddagen. Allmenntilstanden er fin. Litt trøtt nå, men det er han alltid på denne tiden av døgnet. Han oppfører seg helt som normalt! Jeg får ikke kontakt med veterinær før klokken åtte. Hva kan/bør jeg gjøre før det? Anonymkode: e356b...4c6 Det er ofte at de får blod i avføringen dersom de får dårlig mage av å ha fått i seg noe de ikke skal. Følg med på allmenntilstanden og ring vet når de åpner! Anonymkode: 015de...06d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Hunden hadde så vondt bak med en gang a jeg fikk ikke vasket ordentlig. Når jeg har gjort det nå, ser det ut som det kommer fra under åpningen. Det hele startet ved at jeg hørte e klynk fra ham - han sover i fotenden, og i søvne har jeg nok dultet borti ham. Fremdeles fin allmenntilstand, men litt sår bak. Jeg har tenkt på sprukken analkjertel, men det lukter ingenting. Lukter litt blod, kanskje. Anonymkode: e356b...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå