Blomkvist Skrevet 27. desember 2018 #1 Skrevet 27. desember 2018 Hei! Jeg går på p-piller og har gjort det i mange år. Får alltid mensen dagen etter at jeg har tatt den siste pilla på brettet. Nå i dag har det gått 8 dager siden jeg tok siste pilla og jeg har enda ikke fått menstruasjonen. Tok en graviditetstest på fredag som var negativ. Er flink med pillene men ikke flink å ta de til samme tid på dagen. Gikk med et lite håp om at jeg kanskje var gravid da vi uansett snart hadde plan om å slutte på de. Problemer er at jeg aldri før vært uten menstruasjon etter en periode, og jeg er tydeligvis heller ikke gravid.. Bør jeg oppsøke lege? Fortsette på nytt brett piller eller vente til jeg får menstruasjonen igjen? Som jeg selv vet har jeg ikke hatt det unormalt stress eller hektisk i det siste som kan være grunnen til uteblitt menstruasjon...
jenta98 Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Jeg fikk ikke positiv test før 6 dager etter jeg forventet mensen, og jeg vet om mange som har opplevd det her. Hvordan går det med deg nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå