AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Jeg har ekstra store, stikkende, kløende bryst nå. Fire-fem dager til ikm. De er tydelig annerledes enn de pleier å være før mens, selv om jeg pleier å ha større bryst før mens. Spørsmålet er: Kan det være er tegn på graviditet eller må det være pms siden det er hele fire- fem dager til ikm? Anonymkode: b4608...648
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Kan være både mens og graviditet, ikke så lett å si. Tidlige symptomer på graviditet er ofte de samme som pms. Men om det er avvik fra de symptomene du vanligvis har, dersom disse er regelmessige, så kan det være et tegn! 😊 Anonymkode: 4803f...3f2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ekstra store, stikkende, kløende bryst nå. Fire-fem dager til ikm. De er tydelig annerledes enn de pleier å være før mens, selv om jeg pleier å ha større bryst før mens. Spørsmålet er: Kan det være er tegn på graviditet eller må det være pms siden det er hele fire- fem dager til ikm? Anonymkode: b4608...648 Er selv i den samme situasjonen som du, og det begynte tidlig. Er nå 1 dag etter IKM med ømme og tunge bryster. Har vanligvis ikke dette når jeg skal ha mens. Kroppen er annerledes denne gangen. Testene mine er negative. Så ja det kan være graviditet eller det kan være annerledes denne syklusen. Man må nesten vente å se om mensen kommer eller ta en graviditetstest når det nærmer seg IKM. Anonymkode: a0a12...1f5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 Kan være både mens og graviditet, ikke så lett å si. Tidlige symptomer på graviditet er ofte de samme som pms. Men om det er avvik fra de symptomene du vanligvis har, dersom disse er regelmessige, så kan det være et tegn! 😊Anonymkode: 4803f...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå