Gå til innhold

Bli brun :)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Selvbrunende krem. Aldri mer solarium ( sliter med skadene etter det nå). Hvorfor er det egentlig så viktig å være brun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk selvbrunende krem tidlig på våren/sommeren og før du drar på sydenferie, så blir du ikke fristet til å ligge og bake i solen i timesvis. Bruk solfaktor, da får du en finere, jevnere brunfarge som holder lengre. Aftersun får også fargen til å holde lengre, bruk evn. en med litt selvbruner i...

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva med meg som ALDRI, jeg mener aldri blir brun :evil: ???. Ser alle de som får en flott brunfarge om sommeren og får lyst til å ....... :frustrert: .

Jeg har prøvd mange ulike selvbruningskremer (både dyre og billige) og blir ALLTID gul eller skjoldete. Har også forsøkt slik spray brun (der du går inn i et kabinett og blir sprayet). Dette fungerte heller ikke :sinna: . Prøvde det til et bryllup jeg var i i fjor. Det ble veldig ugjevnt. Og jeg gjør alt det man skal gjøre. Skrubbe hele kroppen godt, ikke bruke parfyme samme dag eller deo for den sakens skyld.

Noen råd jenter?????????? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Tidligere ble jeg aldri brun. Soling resulterte i enten brent eller like bleik.

Men for en noen år siden hadde vi en pangsommer med langvarig sol. Jeg var mye ute på jobb og startet hver dag med å smøre meg inn skikkelig med høy (15) faktor. På slutten av sommeren hadde jeg blitt mørkebrun på rygg, mage og legger, var kjempefornøyd, men tenkte ikke mere over det. Men i årene etterpå har jeg sett at jeg nå plutselig får mye lettere farge.

Vet ikke om man får mere pigment med årerne eller om den ene pangsommeren "jobbet" opp pigmentet.... Men solkrem bruker jeg, go med høy faktor. Har ikke lyst til å se ut som en aldrene skilpadde før jeg er 40....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvbrunende krem. Aldri mer solarium ( sliter med skadene etter det nå). Hvorfor er det egentlig så viktig å være brun?

Skader?! Hva slags? Huff.

Jeg føler meg friskere med litt brunfarge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hannen, så i et annet innlegg hvorfor... :-(

Jeg tror ikke folk skjønner faren ved soling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og hatt problemer med at jeg ble fort solbrent og aldri brun. Men så begynte jeg å bruke solkrem, hver dag i solen, og begynte med høy faktor. Nå blir jeg fortere brun, og ikke brent. Og går til hudlege en gang i året for å få sjekket føflekkene mine.... :-) Solkrem, en god en, er helt supert. Og det å gjøre ting ute i solen, ikke bare ligge rett ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...