AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Som ikke liker å prøve forskjellige stillinger, leketøy, rollelek osv osv. Og som bare er interessert i "snill" og rolig sex. Er du lykkelig i forholdet? Er dere sammen i dag? Anonymkode: f8fbf...646
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Den traff meg rett i pannen. Vi har vært sammen noen år og på grunn av god kommunikasjon så er han faktisk mer med på ting og har et mer åpent sinn enn da jeg møtte han. Vi er forelsket fortsatt. Hadde vi ikke pratet sammen eller han nektet å la seg selv i det hele tatt å fantasere hadde jeg nok brutt ut for lenge siden. Men det handler jo også om kompromisser. Vi kan ikke tilfredsstille kun mine eller kun hans ønsker. Anonymkode: 6ce65...531 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Er selv glad i "streit" sex, og det hadde vært vanskelig for meg dersom partneren min hele tiden skulle prakket på meg grenseoverskridende seksuelle greier. Tror jeg hadde opplevd det som et stressende element. Det å eksponeres for litt spenning og for nye ting er positivt, men hvis det er for mye hadde jeg nok trukket meg unna. Anonymkode: cc1c2...028 10
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Jeg var sammen med en sånn og han ble med på ting, men merket at han egentlig ikke ønsket det og det er ganske avtennende for meg. Endel av tenningen for meg går på at han også tenner på det så ble egentlig til at vi stort sett aldri gjorde noe annet enn vanlig sex i misjonæren. Det ble for kjedelig for meg. Jeg tenner ikke på ekstreme ting, men det er morsomt å prøve litt ting og at det ikke alltid må være "snilt" og romantisk. Anonymkode: 3fae5...3cd 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 Høres ut som kona mi. Vi har ikke sex lengre, og minimum jeg er ulykkelig. Det verste er at jeg gikk rett på tøvet med at «sex med en man elsker, er bedre enn all verdens fantasi og hjelpemidler». Anbefales ikke. Anonymkode: 22f28...674 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #6 Skrevet 27. desember 2018 Følte meg også veldig truffet her.. typen er litt mer straight enn meg på soverommet. Eller skal jeg kanskje kalle det uerfaren? Han har heldigvis begynt å skjønne at jeg liker det litt røffere og har begynt å «bruke» meg litt mer, men det er kjedelig at ting ikke faller han naturlig. Jeg drømmer om en som kommer og dytter meg opp mot veggen og fingrer meg og slikker meg og virkelig tar meg med storm. Kjæresten min tok såvidt på meg nedentil i starten, som om han ikke skjønte at vorspill er alpha og omega for oss jenter. 🙄 og her snakker vi om mann på 30 år. Ingen unggutt som kun har hatt sex 2 ganger. Selv om han har blitt myye bedre så er jeg likevel ikke fornøyd enda. Og framtiden med han avhenger av hvilken retning sexen går i. For meg er ihvertfall sexen veldig viktig for følelsene mine til han. Problemet ligger også mye på meg. Fordi jeg er ekstremt konfliktsky og tør ikke å ta opp ting. Hinter heller om ting jeg liker osv. Men det går sakte... eksen var et beist i senga av natur. Han elsket å please meg. Ga meg orgasme oralt før penetrering hver gang osv. Min nåværende kjæreste sier at «han» gir meg orgasme når det egentlig er JEG som tar på meg selv for å komme. Aldri gitt meg oral orgasme. Han får meg nesten til å føle meg uattraktiv nedentil pga han aldri slikker meg lengre enn 5-10 min MAKS. vært sammen i 7 mnd. Følelsene mine for han er veldig opp og ned. J27 Anonymkode: c8d4b...11c 8
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #7 Skrevet 27. desember 2018 Min første kjæreste var sånn. Jeg lengtet etter å bli tatt litt røft, brukt...og å kunne utfolde meg selv med teasing/dominanse uten at hans første reaksjon var å rødme eller begynne å le usikkert. Å snakke om det og få han til å gjøre ting funka bare halvveis. Jeg trenger at det kommer naturlig, han syntes nok det var mer stress enn gøy. Var ikke derfor det ble slutt, men i etterpåklokskapens lys setter jeg det på kontoen for seksuell inkompatiblilitet. Anonymkode: f3dbc...1d1 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #8 Skrevet 27. desember 2018 Jeg var vel kanskje en sånn person og prøvde lenge å få med samboer på diverse. Vi har sammen funnet hva vi liker og tester ikke så mye lengre. Jeg har slått meg til ro for jeg syns sexlivet er kjempe bra som det er. Alt i alt ble jeg sammen med en som var streit og vi fant en mellomting som passer oss. I starten skulle han bare ha rolig kosesex, mens jeg liker det villere og liker å dominere eller å bli dominert. Så det ble en mellomting av det, kjenner nå etter flere år med han at det ikke er noe mer behov for å teste nye ting. Anonymkode: 7c568...d0e 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #9 Skrevet 27. desember 2018 Jeg var sammen med ei som likte røff behandling fra meg. Og jeg kan gi røff behandling, men det blir ikke så romantisk da. Derfor liker jeg mer rolig vorspill med mer nærhet. Dette var noe som ikke hun likte så godt. "Damn if you do, damn if you dont" er vel et passende ordtak. Jeg forstår at kvinner ønsker at mannen skal ta henne med storm. Men det er så mange regler der som jeg ikke forstår at jeg rett og slett blir forvirret. Å gi røff behandling "naturlig" synes jeg blir vanskelig, når det er så fysisk. For min del dreier sex seg om å vise nærhet, varme og interesse. Anonymkode: 795c2...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #10 Skrevet 27. desember 2018 Var først sammen med en som var eksperimentell og lik meg seksuelt, men ikke super match ellers. Ble etterhvert veldig ulykkelig i forholdet. Er nå sammen med en streit mann som liker kun vanilje sex, men som er den mest fantastiske mannen jeg har møtt. Er utrolig lykkelig, og for meg har jeg innsett at hverdagen teller 99% for meg. Hadde nok ikke fungert om sexlivet var regelrett dårlig og jeg ikke fant ham så intenst tiltrekkende som jeg gjør. Dette varierer nok meget fra person til person og par til par. Anonymkode: 0c102...488 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #11 Skrevet 27. desember 2018 Jeg er sammen med en mann som tror han er åpen for å eksperimentere. Men rollespill er alltid min ide, selv om han alltid blir med på dei..en det er jeg som må ha den aktive og styrende rollen.. vi kan eksperimentere med leketøy, men det er alltid jeg som eksperimenterer på han. Jeg får ikke oppleve ny nytelse og den spenningen. Sexen består ofte av at jeg rir, og at han ligger på rygg. Jeg håper jo dette skal gå seg til, men dersom det ikke gjør det så får jeg bare leve med det... Anonymkode: 2374f...229 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #12 Skrevet 27. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Følte meg også veldig truffet her.. Aldri gitt meg oral orgasme. Han får meg nesten til å føle meg uattraktiv nedentil pga han aldri slikker meg lengre enn 5-10 min MAKS. vært sammen i 7 mnd. Følelsene mine for han er veldig opp og ned. J27 Anonymkode: c8d4b...11c Da passer dere nok ikke sammen siden det seksuelle er mer viktig for deg 😌 Du får ditche ham og finne deg en Dom eller noe slikt. Jeg har hatt lite oralsex fordi det ikke gir meg noe, men jeg føler meg ikke uattraktiv der nede for det. Nå er jeg dog eldre, så kanskje derfor at jeg ser på andre ting enn kun det seksuelle. Anonymkode: ca5b8...d7a 2
Master1 Skrevet 27. desember 2018 #13 Skrevet 27. desember 2018 Tror det er uhyre vanskelig å leke Dom,,,,,,om en ikke er naturlig dominant,,,, M@ster
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #14 Skrevet 27. desember 2018 13 minutter siden, Master1 skrev: Tror det er uhyre vanskelig å leke Dom,,,,,,om en ikke er naturlig dominant,,,, M@ster Da får hun finne seg en på fetlife eller noe sånt da 😌 Anonymkode: ca5b8...d7a
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #15 Skrevet 27. desember 2018 Eksen min var sånn som likte plain sex. Mente riktignok også at vorspiel ikke var normalt eller nødvendig, at man bare skulle ha lysten der fra første sekund. Etterhvert ble vorspiel at jeg runket han mens jeg tok på meg selv, mens han lå på ryggen og nøt...... Når det kom til stillinger måtte vi kjøre misjonær, hvis ikke mistet han friksjonen. At misjonær ga meg nada var irrelevant..... Fekk aldri vaginal orgasme med han for å si det sånn..... De måtte jeg fikse sjæl. Av og til når han var full kunne han være mer dominant, og jeg elsket det. Men i hverdagen var det mer klaging over at JEG ikke var seksuell nok av meg, og ikke virket nok "på". Eh nei Einstein kan nok stemme det, for du LYTTER jo ikke til hva jeg sier om hva som funker for meg??? Jeg er en puppedame, og får orgasme kjapt dersom mannen leker med brystvortene under sex. Dette MÅ han har merket de gangene han gjorde det, men han gadd sjeldent. Kanskje dette er en mann fra en annen tid, han er rundt 50 år, men det ble for kjedelig over tid. Så han er en ex nå, Anonymkode: 89fa2...067 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #16 Skrevet 27. desember 2018 Kjenner meg veldig igjen. Jeg er kvinne og er ekstremt kinky. Liker røff BDSM. Samtidig har jeg vært sammen med en som er ekstremt vanilje i sengen i over ti år! Akkurat nå har vi ikke hatt sex på ca. én måned. Kanskje enda lenger. Livet med han er likevel verdens beste! Jeg kommer aldri til å gå fra han pga manglende sex, og tilnærmet null røff sex på alle de årene. Vi har et fantastisk godt liv sammen, så sex er ikke alt. Det hører med til historien at jeg har en elsker som liker røff sex. Veldig røff sex. Vi er perfekt match i sengen, men utenom sengen går vi dårlig i hop. Minn kjære mann vet om min elsker. Han liker det ikke, men aksepterer det. Livet er ikke svart-hvitt så man må prøve og finne løsninger som kan funke på et vis... Anonymkode: 2b4c8...4d2 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #18 Skrevet 28. desember 2018 tror få tall kvinner tenker det.... det fungerer ikke å tenke det man har nå, og deretter tenke på hvordan det var. Anonymkode: 79ece...6dd
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #19 Skrevet 28. desember 2018 Det er min største frykt i en mann, at jeg ikke får utfoldet meg seksuelt med han. Anonymkode: a593a...859
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #20 Skrevet 28. desember 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er min største frykt i en mann, at jeg ikke får utfoldet meg seksuelt med han. Anonymkode: a593a...859 eksempler hvor du finner han? hvordan visste du han kunne være kandidat til at du skulle få utfolde deg med han? Anonymkode: 79ece...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå