AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Hei. Fikk mensen igår da det kom noe rødt og brunt på truseinnlegget. Men etter det har jeg ikke blødd. Idag ble det bare stor brunt flekk. (Forventet mens igår, syklus på 25 dager) Forrige mnd hadde jeg mens i 3 dager (vanligvis 5-6 dager), blødde mindre enn vanlig. Tok tester, men var bare negativt. Hvis jeg skulle være gravid, da er jeg ca 7+4. Kan det være at jeg er gravid? Eller er mensen er helt på bærtur? Noen med lignende opplevelse her? Anonymkode: 9892b...986
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Spotting? Jeg får av og til den typen blødninger kort tid før mensen. Har du regelmessig syklus? Gått på p-piller/minipiller? Anonymkode: 6f1f0...803
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Spotting? Jeg får av og til den typen blødninger kort tid før mensen. Har du regelmessig syklus? Gått på p-piller/minipiller? Anonymkode: 6f1f0...803 Kanskje det er spotting. Men ikke vanlig meg. Ja jeg har regelmessig mens syklus. 25 dager +/- 1 dag. Brukte hormonspiral i 5 år og tok de av januar/februar i år, etter det hatt regelmessig mens frem til nå. Fortsatt regelmessig, men blødningen er endret de to siste mens syklus (etter vi har startet å prøve å få barn). Har ikke brukt p-piller eller den slags. Kanskje pga stress og/eller innbilning (sterkt ønske) om barn påvirker dette. Håper bare det ikke er noe alvorlig. Har 3 barn fra før og er midt i 30 årene. Har alltid hatt regelmessig mens siden jeg fikk for første gang, derfor er dette uvanlig. Lurer på om jeg må kontakte legen eller prøver å ta det med ro og gir et par mnd og se det an. Men skummelt å se endringer og bare negative tester. Livredd at jeg kanskje aldri kan få flere barn. Vet ikke om det har noe å si, men tok abort for snart 7 år siden. Anonymkode: 9892b...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå