AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Hei, jeg hadde muntlig privatisteksamen 11. desember. Står at karakteren skal være tilgjengelig på Privatistweb innen to uker etter avlagt eksamen, men karakteren er ennå ikke lagt ut på Privatistweb. Bør jeg sende mail til Privatistweb? Begynner å bli stressa, har jo gått over to uker. Samtidig har det jo vært noen helligdager etc. Men i den andre muntlige eksamenen jeg hadde (4. des) ble karakteren lagt ut dagen etter, så synes dette var rart. Anonymkode: f6388...849
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Jeg ville ventet med å sende mail t.o.m. uke 2. Da blir alle karakterene publisert. Så viss du fortsatt ikke får den så bør du kontakte de. Anonymkode: ea13b...054
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #3 Skrevet 28. desember 2018 Sendte mail og fikk svar om at alt er i orden, og at karakteren er der senest rett etter nyttår. Så i tilfelle noen lurer på det samme som jeg gjorde, så er det nok ingen grunn til å stresse TS Anonymkode: f6388...849
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå