AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Fikk et sett med Sway London superundertøy til jul, og eneste stedet jeg finner at de fører det er Sport Outlet, men det er mer enn en time unna her jeg bor. Er det andre butikker der de fører dette tro? Tenker å bytte. Anonymkode: 556cc...3a4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk et sett med Sway London superundertøy til jul, og eneste stedet jeg finner at de fører det er Sport Outlet, men det er mer enn en time unna her jeg bor. Er det andre butikker der de fører dette tro? Tenker å bytte. Anonymkode: 556cc...3a4 Umulig å komme med forslag når vi ikke har den minste anelse om hvor du bor... Anonymkode: 5004f...cbf
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Umulig å komme med forslag når vi ikke har den minste anelse om hvor du bor... Anonymkode: 5004f...cbf Hamar, men en hvilken som helst kjede som selger det vile vært et godt forslag da jeg kunne lett etter den butikken i Hamar. Anonymkode: 556cc...3a4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk et sett med Sway London superundertøy til jul, og eneste stedet jeg finner at de fører det er Sport Outlet, men det er mer enn en time unna her jeg bor. Er det andre butikker der de fører dette tro? Tenker å bytte. Anonymkode: 556cc...3a4 Hør med giveren om h*n har returetikett dersom det er kjøpt på postordre, slik at du evt kan få byttet det ved å sende det. Anonymkode: 6e7ec...5e9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #5 Skrevet 27. desember 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hør med giveren om h*n har returetikett dersom det er kjøpt på postordre, slik at du evt kan få byttet det ved å sende det. Anonymkode: 6e7ec...5e9 Det er ikke kjøpt på postordre, jeg ser at det finnes et Sport Outlet på et senter der hun bor, hun har garantert handlet der. Anonymkode: 556cc...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå