Gå til innhold

Sway London superundertøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk et sett med Sway London superundertøy til jul, og eneste stedet jeg finner at de fører det er Sport Outlet, men det er mer enn en time unna her jeg bor. Er det andre butikker der de fører dette tro? Tenker å bytte.

Anonymkode: 556cc...3a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk et sett med Sway London superundertøy til jul, og eneste stedet jeg finner at de fører det er Sport Outlet, men det er mer enn en time unna her jeg bor. Er det andre butikker der de fører dette tro? Tenker å bytte.

Umulig å komme med forslag når vi ikke har den minste anelse om hvor du bor...

Anonymkode: 5004f...cbf

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Umulig å komme med forslag når vi ikke har den minste anelse om hvor du bor...

Anonymkode: 5004f...cbf

Hamar, men en hvilken som helst kjede som selger det vile vært et godt forslag da jeg kunne lett etter den butikken i Hamar.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hør med giveren om h*n har returetikett dersom det er kjøpt på postordre, slik at  du  evt kan få byttet det ved å sende det.

Anonymkode: 6e7ec...5e9

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hør med giveren om h*n har returetikett dersom det er kjøpt på postordre, slik at  du  evt kan få byttet det ved å sende det.

Anonymkode: 6e7ec...5e9

Det er ikke kjøpt på postordre, jeg ser at det finnes et Sport Outlet på et senter der hun bor, hun har garantert handlet der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...