pusla Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Leste det akkurat på nettavisen.no. Trist, men greit at han fikk slippe, så syk og svekket som han var.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 En stor mann har gått bort. Bra at han ikke lider mer, men han vil utvilsomt bli savnet over hele verden. Han har vært pave i hele min levetid, så det blir rart at det nå skal sitte en annen på Peters stol
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 En gammel mann har dødd, sånt skjer. Håper neste pave oppfordrer folk å bruke kondom.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 2. april 2005 #5 Skrevet 2. april 2005 En gammel mann har dødd, sånt skjer. Håper neste pave oppfordrer folk å bruke kondom. Og nå starter alle "morsomme" gjesteinnlegg ja. Går an å vise litt respekt for de døde.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #6 Skrevet 2. april 2005 Og nå starter alle "morsomme" gjesteinnlegg ja. Går an å vise litt respekt for de døde. Reskpekt for de døde ja. Hyklersk ting å si. Hvis en hvilken som helst annen 84-åring hadde dødd, hadde du gitt blanke beng.
Donnie Darko Skrevet 2. april 2005 #7 Skrevet 2. april 2005 Og nå starter alle "morsomme" gjesteinnlegg ja. Går an å vise litt respekt for de døde. ser ingenting som som tilsier at gjest over ikke har respekt for de døde. Jeg håper også at neste pave er mer liberal.
Gjest Valhalla Skrevet 2. april 2005 #8 Skrevet 2. april 2005 Hvorfor skal Paven være liberal? Hvil i fred.
Bettie Skrevet 2. april 2005 #9 Skrevet 2. april 2005 Han vil nok ruve i den katolske kirkes historiebok, og kanskje i alle historiebøker. Han var utvilsomt en pave som satte spor etter seg.
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2005 #11 Skrevet 2. april 2005 Leste det akkurat på nettavisen.no. Trist, men greit at han fikk slippe, så syk og svekket som han var. Jeg så nettopp på nyhetene at han døde kl 21:37, allikevel leste du det på nettavisen før kl 21:04 ser jeg av innlegget ditt. ikke at det betyr noe, jeg hørte på nyhetene i natt at han var død... Men nå er det offisielt i hvert fall. Sier som Bettie; han var utvilsomt en pave som satte spor etter seg.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #12 Skrevet 2. april 2005 Hvorfor skal Paven være liberal? Hvil i fred. Kanskje fordi han er overhode for en milliard katolikker som ser opp til han! Kondom har vel aldri skadet noen..
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #13 Skrevet 2. april 2005 Jeg så nettopp på nyhetene at han døde kl 21:37, allikevel leste du det på nettavisen før kl 21:04 ser jeg av innlegget ditt. ikke at det betyr noe, jeg hørte på nyhetene i natt at han var død... Men nå er det offisielt i hvert fall. Sier som Bettie; han var utvilsomt en pave som satte spor etter seg. Du må stille klokka di.
Gjest Valhalla Skrevet 2. april 2005 #14 Skrevet 2. april 2005 Kanskje fordi han er overhode for en milliard katolikker som ser opp til han! Kondom har vel aldri skadet noen.. Hvorfor må katolikker være liberale?
Gjest Violetta Skrevet 2. april 2005 #15 Skrevet 2. april 2005 Grunnen til at man skal bruke kondom er vel innlysende. Men det er en helt annen diskusjon enn denne. Følger med dem som sørger, selv om jeg ikke har noe særlig forhold til paven selv.
monja Skrevet 2. april 2005 #16 Skrevet 2. april 2005 Endelig fikk han slippe å lide mer stakkars gamle mannen.
lillesky Skrevet 2. april 2005 #17 Skrevet 2. april 2005 Endelig fikk han slippe å lide mer stakkars gamle mannen. Endelig fikk han slippe.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 3. april 2005 #18 Skrevet 3. april 2005 Reskpekt for de døde ja. Hyklersk ting å si. Hvis en hvilken som helst annen 84-åring hadde dødd, hadde du gitt blanke beng. Og hvilken plass har bruk av kondomer i denne tråden? Forstår hva du sikter til, men synes det var en sleivete bemerkning som hører hjemme i en annen diskusjon.
Gjest gotthard Skrevet 3. april 2005 #19 Skrevet 3. april 2005 en gammel syk mann er død,han er bare en av tusen som dør hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå