AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #21 Skrevet 27. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Wow ! Imponerende. Jeg er nettopp begynt på samme metode + eget brød og kuttet ut poteter. 4kg på ca. 1 mnd. Anonymkode: 9fa81...b38 Kan legge til at problemet nå er det går ikke an å slanke bare et punnkt. Så nå har jeg "hengeræv" på buksa, og ser ut som en kreftpasient i ansiktet. Men heller det enn ballongmage. Anonymkode: 9fa81...b38
minister-mio Skrevet 27. desember 2018 #22 Skrevet 27. desember 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Laget på morsmelk. Mennesker trenger ikke slikt. Anonymkode: 17170...ecb Er du stein? Menneskebarn trenger morsmelk, denne er laget på kuas morsmelk og kan helt fint konsumeres av mennesker 3
Gjest Plannergirl Skrevet 27. desember 2018 #23 Skrevet 27. desember 2018 Go morgen uten kan fint være en del av en sunnere livsstil og vekttap 😊 det finnes ikke ett kosthold som passer til alle, og tåler og liker du slik yoghurt burde du kunne spise det innimellom. Det er vel ca 200kcal i en sånn tror jeg. Det er ikke en go morgen yoghurt som gjør at man legger på seg 😂 og kunstig søtning i ny og ne er mye bedre enn masse sukker. Forskning har ikke klart å finne gode sammenhenger mellom e-stoffer og kreft/ andre negative konsekvenser som brukes som skremselspropaganda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå