AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Jeg lurer så fælt på hva det er.. de siste gangene har han blitt slapp midt i? Jeg vil spør han, men vet ikke hvordan jeg kan legge det frem uten at han blir fornærma? Anonymkode: d1271...9f8
~white lady~ Skrevet 27. desember 2018 #2 Skrevet 27. desember 2018 Kan være så mye. Stress i forhold til jobben, for lite søvn, prestasjonsangst, at han ikke egentlig har lyst (Jepp det går også an.) Jeg vet ikke hvor ofte dere har sex, men kanskje roe ned litt på det området? La han ta initiativet. Og ikke stress! Det hjelper iallefall ikke. Du skal ikke tenke at han ikke tenner på deg lenger. Da hadde han neppe vært sammen med deg i utgangspunktet.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #3 Skrevet 27. desember 2018 Jeg var sammen med en dame som på tross av at jeg var tent i utgangspunktet, ville gjennomføre sexen vi hadde begynnt, så klarte hun å føle seg som et sårbart offer. Logikk er ikke alltid kvinners ting å ha med seg. Istede for å se at jeg prøvde mitt beste og ikke var den som avbrøt sex'en, så gikk hun inn i offer rollen og var den som avbrøt sex'en selv. Også er det liksom mannen som har skylden da! Det er ingen logikk i noe av det hun tenkte og gjorde! Alt hun burde gjøre var å tenke at han vil jo ha meg selv om pikken ikke er stiv. Hvis han ikke vil ha meg så forlater han rommet eller gir tydelig signal om det. Men det er visst for mye å forlange at damer skal forstå noe så enkelt? Anonymkode: 824d1...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #4 Skrevet 27. desember 2018 I min samboer sitt tilfelle er det en medisin han går på som gjør det. Vondt for oss begge, spesielt når det er sjeldent jeg har overskudd og lyst. Vi har pratet om det, men det er ikke så mye å gjøre når han trenger medisinen. Vi gjør det beste ut av det da og jeg vet at det ikke har noe med meg å gjøre. Det som gjør vondt for meg er at jeg ser hvor frustrerende det er for han. Anonymkode: 4f6f7...9df
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 På 27.12.2018 den 5.21, AnonymBruker skrev: I min samboer sitt tilfelle er det en medisin han går på som gjør det. Vondt for oss begge, spesielt når det er sjeldent jeg har overskudd og lyst. Vi har pratet om det, men det er ikke så mye å gjøre når han trenger medisinen. Vi gjør det beste ut av det da og jeg vet at det ikke har noe med meg å gjøre. Det som gjør vondt for meg er at jeg ser hvor frustrerende det er for han. Anonymkode: 4f6f7...9df Har han tatt det opp med legen? Kanskje det finnes et annet preparat, eller så kan det kanskje kombineres med en annen medisin mot impotens. Anonymkode: 2967f...4fb
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 På 27.12.2018 den 4.40, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en dame som på tross av at jeg var tent i utgangspunktet, ville gjennomføre sexen vi hadde begynnt, så klarte hun å føle seg som et sårbart offer. Logikk er ikke alltid kvinners ting å ha med seg. Istede for å se at jeg prøvde mitt beste og ikke var den som avbrøt sex'en, så gikk hun inn i offer rollen og var den som avbrøt sex'en selv. Også er det liksom mannen som har skylden da! Det er ingen logikk i noe av det hun tenkte og gjorde! Alt hun burde gjøre var å tenke at han vil jo ha meg selv om pikken ikke er stiv. Hvis han ikke vil ha meg så forlater han rommet eller gir tydelig signal om det. Men det er visst for mye å forlange at damer skal forstå noe så enkelt? Anonymkode: 824d1...5a6 At du ble sammen med et usikkert naut har ingenting med oss andre "damer" å gjøre. Anonymkode: 28f7c...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå