AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Hei! Jeg sitter nå å bare griner. Jeg møtte på en kar fra Tinder. Vi har datet i 2-3 måneder. Den første gangen vi møttes sa han til meg, han ønsket seg et seriøst forhold. Så godtroende jeg var, trodde jeg virkelig på ham. Så vi startet å date. Han var medisinstudent, smart og kjekk - man skulle nesten tro alt var for godt til å være sant Han sa til meg at han studerte i 5 året - så spurte jeg om han kjenner noen fra det kullet . Senere endrer han det til at han går 6 året. Hver gang jeg nevner om utdanning og karriere - prøver ham å bytte tema. Jeg spurte når har du eksamen, så forklarer ham at de har ikke eksamen før i februar. Noe jeg syntes var rart. Alt virket rart En dag så sier han at han skal låne leiligheten til en kompis. Hvor han skulle lage litt mat til meg. Så plutselig tar han meg med på et hotell. Han sier det er ikke hotell, men spa sted. Jeg trodde på ham Jeg følte hele tiden at han løy om alt mulig rart. Så jeg konfronterte ham med det. Hvor jeg skrev kanskje vi ikke passer sammen. - det han svarer var at: Endelig. Lykke til deg som jobber i butikk. At han skulle forlate meg før eller siden. Yaay. Bye felicia! - Jeg føler meg virkelig brukt og har en forferdelig skyldfølelse. At jeg har hatt sex med en slags fyr. Så virkelig løy om hans identitet bare for å lure meg. Så jenter dere må virkelig passe på Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 6df1e...232
Example Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Ikke noe å få gjort. Fyren er en dritt, sånn er det bare. Kutt han ut og finn deg en ny med en dose ekstra erfaring. 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Glemte å tilføye jeg kan virkelig heller ikke tro at denne personen kunne virkelig være så barnslig å sende en slik melding! 😟 Det var virkelig umodent. Den følelsen jeg sitter med i ettertid er så vond Anonymkode: 6df1e...232
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Ta det som en erfaring rikere og gå videre. Skit i han. En som må lyge på den måten for å få dame er du bare så uendelig glad du ikke har noe mer med å gjøre. Anonymkode: 137a3...7af 4
Chantielle Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 Du har gjort deg en erfaring,ingen grunn til å kjenne på noen skyldfølelse. Du har rett og slett møtt på en drittsekk. 2
Mona123 Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 Herregud drit i den taperen. Det er han som er dum og sier mye tull. Ikke gi den fyren mer oppmerksomhet! Han fortjener ikke en tanke. Det finnes så mange bra menn der ute som kan behandle deg skikkelig. Ta dette som en erfaring - med tiden vil dette bare være et minne og du vil tenke at du var glad du ikke brukte mer tid på han! 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Hva med å advare andre kvinner mot denne bedrageren? Eller driter du i at andre kommer til å havne i samme situasjon? Anonymkode: 9d155...2a6 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med å advare andre kvinner mot denne bedrageren? Eller driter du i at andre kommer til å havne i samme situasjon? Anonymkode: 9d155...2a6 Jeg kan jo kun advare de jeg kjenner. Jeg vil ikke at noen kvinne skal gå gjennom dette. Hvordan kan jeg advare alle mot ham? Skrive hans fulle navn? Anonymkode: 6df1e...232
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 Jeg skrev jo at dere jenter må være på vakt. Det finnes virkelig uærlige sjeler der ute! Anonymkode: 6df1e...232 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 Høres litt ut som han jeg brant meg på nylig. Kan du skrive hans alder og bosted? Ble nysgjerrig. Anonymkode: 2069d...f7f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan jo kun advare de jeg kjenner. Jeg vil ikke at noen kvinne skal gå gjennom dette. Hvordan kan jeg advare alle mot ham? Skrive hans fulle navn? Anonymkode: 6df1e...232 Når noen blir svindlet går de gjerne ut i media. De begrunner dette gjerne med at de ikke "ønsker at andre skal oppleve det samme". Det er ikke ulovlig å fortelle andre om dine personlige historier. Også når det gjelder navngitte personer. Det skjer stadig vekk i medier, SoMe, magasiner og bøker. Anonymkode: 9d155...2a6 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres litt ut som han jeg brant meg på nylig. Kan du skrive hans alder og bosted? Ble nysgjerrig. Anonymkode: 2069d...f7f Han her var født i 92. - 26 år. Fra Oslo. Er det flere slike som går rundt? 😨 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når noen blir svindlet går de gjerne ut i media. De begrunner dette gjerne med at de ikke "ønsker at andre skal oppleve det samme". Det er ikke ulovlig å fortelle andre om dine personlige historier. Også når det gjelder navngitte personer. Det skjer stadig vekk i medier, SoMe, magasiner og bøker. Anonymkode: 9d155...2a6 Det har virkelig gått innpå meg. Jeg skal faktisk sende det til VG eller Dagbladet. Vil ikke at noen skal bli lurt av denne tufsen! 😞 Anonymkode: 6df1e...232 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #13 Skrevet 27. desember 2018 forventer kvinner å finne oppegående menn på dating apper, så fortjener de å bli satt på plass der de hører hjemme. hvem leter i desperasjon på datingapper, jo de aller mest manipulative. Anonymkode: 6d8ed...bc3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #14 Skrevet 27. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg sitter nå å bare griner. Jeg møtte på en kar fra Tinder. Vi har datet i 2-3 måneder. Den første gangen vi møttes sa han til meg, han ønsket seg et seriøst forhold. Så godtroende jeg var, trodde jeg virkelig på ham. Så vi startet å date. Han var medisinstudent, smart og kjekk - man skulle nesten tro alt var for godt til å være sant Han sa til meg at han studerte i 5 året - så spurte jeg om han kjenner noen fra det kullet . Senere endrer han det til at han går 6 året. Hver gang jeg nevner om utdanning og karriere - prøver ham å bytte tema. Jeg spurte når har du eksamen, så forklarer ham at de har ikke eksamen før i februar. Noe jeg syntes var rart. Alt virket rart En dag så sier han at han skal låne leiligheten til en kompis. Hvor han skulle lage litt mat til meg. Så plutselig tar han meg med på et hotell. Han sier det er ikke hotell, men spa sted. Jeg trodde på ham Jeg følte hele tiden at han løy om alt mulig rart. Så jeg konfronterte ham med det. Hvor jeg skrev kanskje vi ikke passer sammen. - det han svarer var at: Endelig. Lykke til deg som jobber i butikk. At han skulle forlate meg før eller siden. Yaay. Bye felicia! - Jeg føler meg virkelig brukt og har en forferdelig skyldfølelse. At jeg har hatt sex med en slags fyr. Så virkelig løy om hans identitet bare for å lure meg. Så jenter dere må virkelig passe på Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 6df1e...232 Hvis noe er for godt til å være sant, så er det sannsynligvis det.... Anonymkode: 04d4c...857 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #15 Skrevet 27. desember 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: forventer kvinner å finne oppegående menn på dating apper, så fortjener de å bli satt på plass der de hører hjemme. hvem leter i desperasjon på datingapper, jo de aller mest manipulative. Anonymkode: 6d8ed...bc3 Du spør hvem som leter på datingapper, og svarer ditt eget spørsmål med "de aller mest manipulative". Det er jeg uenig med deg i. Jeg er 24 og bor i Oslo, og de aller fleste jeg kjenner som er single på min alder har Tinder. Noen bruker det mer seriøst og aktivt enn andre, men likevel er ikke brukerne av appen kun "de aller mest manipulative". Dessuten har bestevenninnen min og flere jeg kjenner fått kjærester gjennom Tinder! Anonymkode: 5a6ec...18d 2
bttb Skrevet 27. desember 2018 #16 Skrevet 27. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Han her var født i 92. - 26 år. Fra Oslo. Er det flere slike som går rundt? 😨 Det har virkelig gått innpå meg. Jeg skal faktisk sende det til VG eller Dagbladet. Vil ikke at noen skal bli lurt av denne tufsen! 😞 Anonymkode: 6df1e...232 Det er kanskje ikke helt en nyhetssak at enkelte lyger for å få seg noe? 🤨
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #17 Skrevet 27. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Han her var født i 92. - 26 år. Fra Oslo. Er det flere slike som går rundt? 😨 Det har virkelig gått innpå meg. Jeg skal faktisk sende det til VG eller Dagbladet. Vil ikke at noen skal bli lurt av denne tufsen! 😞 Anonymkode: 6df1e...232 Akkurat nå syns jeg litt synd på alle single 26-åringer i Oslo.... Anonymkode: a7bc4...c6b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå