Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Hvor? Jeg vil så gjerne ha en kul brun skinnjakke, av den typen med sånn kant nederst og glidelås, sett en på carlings med skinnet ser så syntet ut Noen som vet hvor jeg kan få det?
SunAndMoon Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 kanskje du kan få tak i noe på Leatherman?! Vet ikke hvor du bor da, men det er flere av dem i oslo.
Tusseline Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Har sett en på H&M til 700 kr (?), veldig fin.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Jeg vil også ha en sånn jakke! Har sett en på H&M til 700 kr (?)' date=' veldig fin.[/quote'] På ungdomsavdelingen, eller hvor da?
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Og hvilken HM, for jeg har sett en kul brun, men den var lan uten s¨ånn "strikke-strikkkant
Tusseline Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Det var på ungdomsavdeleingen ja, men det er jo en stund siden så jeg kan ikke garantere for at den finnes enda. I svart så jeg i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå