Gå til innhold

Vil anbefale en bok!

kkristin

Anbefalte innlegg

"Ditt kompetente barn", av Jesper Juul er en utrolig bra og lærerik bok som jeg anbefaler alle!! :enig_animasjon: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Er Jesper Juul han dansken som har vært på tv noen ganger? Virker som en meget fornuftig fyr. Skal prøve den boken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Jesper Juul han dansken  som har vært på tv noen ganger? Virker som en meget fornuftig fyr. Skal prøve den boken!
Jepp det er han! :-) :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...

Må bare si meg veldig enig i kkristins anbefaling av "Ditt kompetente barn". Har akkurat lest den og synes den gav meg som forelder mye interessant å tenke over, og kom derfor på at jeg skulle ta opp denne tråden igjen.

Tror faktisk boken kan være nyttig å lese selvom man ikke har barn, for vi har alle vært barn engang, og kan ha nytte av å få et bevisst forhold til hvordan ting fungerte i vår egen famlie da vi vokste opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sitter og leser KK nr 14, og der er Jesper Juul intervjuet. Et av de siste spørsmålene journalisten stiller er; Får vi de barna vi fortjener?

Jesper Juul svarer så: Ja!

Dette spørsmålet har jeg ofte lurt på, og svaret hans er grunn nok til at jeg skal kjøpe boka i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...