AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Er det mange her inne som ikke har planer på nyttårsaften? Er selv en normalt sosialt aktiv person som sliter i hverdagen med at tiden ikke strekker til i forhold til å rekke over det jeg ønsker sosialt. Er alenemor og har kun fri annenhver helg og da sier det seg selv at jeg ikke har mye tid til sosial hygge i hverdagen. Sitter her nå og har faktisk ingen planer på selveste nyttårsaften. Har barnefri og de fleste andre jeg kjenner fierer enten med barna sine på nyttårsaften eller de eer invitert bort til familie eller venner jeg ikke kjenner. hvordan er det med andre her inne? Er vi mange som feirer nyttår alene i år? Anonymkode: 92aa2...9c9 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Jeg er en student som faktisk har lyst å være alene på nyttårsaften i år. Og ha en edru kveld med meg selv. Tror ikke det er så sosialt akseptert å si det høyt, da. Anonymkode: b96b2...f8d 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Jeg feirer muligens alene, og det er dritskummelt 😂🙈 aldri gjort det før, og er redd jeg skal føle meg veldig ensom. Men det er ingen steder det føles helt naturlig å reise.. Anonymkode: 79281...d42
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg feirer muligens alene, og det er dritskummelt 😂🙈 aldri gjort det før, og er redd jeg skal føle meg veldig ensom. Men det er ingen steder det føles helt naturlig å reise.. Anonymkode: 79281...d42 Skjønner det ikke er veldig moro, men hvorfor skummelt? Er du redd for å være alene? Eller redd for rakettene? Selv tenker jeg at det nok blir hyggelig uansett, men merker nå at jeg nok vil føle på en ensomhet som er litt irrasjonell i mitt tilfelle. Er ikke akkurat ensom til vanlig, men det å sitte alene på nyttårsaften er jo litt spesielt når det ikke er selvvalgt. Anonymkode: 92aa2...9c9
abc123detvardet Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en student som faktisk har lyst å være alene på nyttårsaften i år. Og ha en edru kveld med meg selv. Tror ikke det er så sosialt akseptert å si det høyt, da. Du lager problemer ut av ingenting. 4
MissLuluX Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 Ingenting å være flau over eller overtenke. Mye fler enn man tror som er alene på nyttårsaften og jeg pleier ofte å ta meg ''fri'' noen nyttårsaften bare fordi det også kan være kjempe deilig av og til :) 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Skal feire alene for første gang. Gleder meg masse, slipper maset med mange mennesker og kan gjøre som jeg vil. Anonymkode: e8bcf...069 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, abc123detvardet skrev: Du lager problemer ut av ingenting. Synes ikke det virket som at vedkommende anså det som problematisk? Tolket det som at vedkommende kun ønsket litt ro og fred og alenetid på nyttårsaften. Selvvalgt er da velvalgt i så tilfelle, tenker jeg :-) Anonymkode: 92aa2...9c9 11
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det ikke er veldig moro, men hvorfor skummelt? Er du redd for å være alene? Eller redd for rakettene? Selv tenker jeg at det nok blir hyggelig uansett, men merker nå at jeg nok vil føle på en ensomhet som er litt irrasjonell i mitt tilfelle. Er ikke akkurat ensom til vanlig, men det å sitte alene på nyttårsaften er jo litt spesielt når det ikke er selvvalgt. Anonymkode: 92aa2...9c9 Hvorfor er det ikke selvvalgt? Det er fint du innser at ensomheten er en irrasjonell følelse, jeg tror det blir verre når man vet eller TROR at ALLE andre har det dødskult med vennene sine noe som ikke er en realitet. Hold ut den ene natten, sett på favorittserien din og vipps så har vi stupt inn i 2019 og folk blir opptatt av andre ting igjen! 6 minutter siden, abc123detvardet skrev: Du lager problemer ut av ingenting. Visste ikke at jeg hadde et problem. Ts Anonymkode: b96b2...f8d 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 Skal ferie alene med kjæresten , blir bare oss og en hjemmelagd pizza. Skal løpe rundt huset som en idiot da med stjerne skud. Rakketee er jeg for gjerrig til å kjøpe🤓 Anonymkode: 897e3...041 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ikke selvvalgt? Det er fint du innser at ensomheten er en irrasjonell følelse, jeg tror det blir verre når man vet eller TROR at ALLE andre har det dødskult med vennene sine noe som ikke er en realitet. Hold ut den ene natten, sett på favorittserien din og vipps så har vi stupt inn i 2019 og folk blir opptatt av andre ting igjen! Visste ikke at jeg hadde et problem. Ts Anonymkode: b96b2...f8d Vel, for å ta spørsmålet om hvorfor det ikke er selvvalgt først: Jeg skrev i HI at jeg har barnefri og at jeg ikke har noen å feire sammen med denne nyttårsaftenen. Jeg sier ikke at det er er et stort problem for meg, men jeg skulle nok helst kost meg litt ekstra når jeg først har barnefri en nyttårsaften 😉 Ser du signerer med TS, men her må jeg korrigere litt da det var jeg jeg som opprettet tråden og dermed altså henviser til HI ovenfor 😉 Anonymkode: 92aa2...9c9 2
Jytte Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 Jeg skal være alene på nyttårsaften, med en flaske sprudlevann, lene meg tilbake og slappe av, unngå å tenke over det gamle året, bare ønske det nye velkomment, og legge meg tidlig og lese. Men, er ikke helt sikker. Min mor er bedt bort, men hvis hun ikke er i form drar jeg til henne. Er vant til å passe hund på nyttårsaften, foretrekker å være hjemme fremfor alt styret i byen, eller å måtte vente to timer for å få taxi hjem. Husker den gangen man var ung, i skinnjakke, miniskjørt og tynne strømper kjøpt på Steen og Strøm. Alternativet i år som alle år er selvsagt naboen, men han er pensjonist, bruker høreapparat og legger seg alltid etter barne-tv. 2
HalldirV2 Skrevet 26. desember 2018 #13 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, Jytte skrev: Jeg skal være alene på nyttårsaften, med en flaske sprudlevann, lene meg tilbake og slappe av, unngå å tenke over det gamle året, bare ønske det nye velkomment, og legge meg tidlig og lese. Men, er ikke helt sikker. Min mor er bedt bort, men hvis hun ikke er i form drar jeg til henne. Er vant til å passe hund på nyttårsaften, foretrekker å være hjemme fremfor alt styret i byen, eller å måtte vente to timer for å få taxi hjem. Husker den gangen man var ung, i skinnjakke, miniskjørt og tynne strømper kjøpt på Steen og Strøm. Alternativet i år som alle år er selvsagt naboen, men han er pensjonist, bruker høreapparat og legger seg alltid etter barne-tv. Misunner deg 😊
Jytte Skrevet 26. desember 2018 #14 Skrevet 26. desember 2018 (endret) 23 minutter siden, HalldirV2 skrev: Misunner deg 😊 Haha, jeg og naboen liksom? Ironi. Endret 26. desember 2018 av Jytte
HalldirV2 Skrevet 26. desember 2018 #15 Skrevet 26. desember 2018 9 minutter siden, Jytte skrev: Haha, jeg og naboen liksom? Ja, misunner deg en stille og behagelig nyttårsaften i godt eget selskap, og så misunner jeg deg en gammel nabo med høreapparat 😊 3
Jytte Skrevet 26. desember 2018 #16 Skrevet 26. desember 2018 4 minutter siden, HalldirV2 skrev: Ja, misunner deg en stille og behagelig nyttårsaften i godt eget selskap, og så misunner jeg deg en gammel nabo med høreapparat 😊 Takk for den. 1
Duff Skrevet 26. desember 2018 #17 Skrevet 26. desember 2018 Jeg har feiret alene mange ganger og det har vert helt greitt men jeg har forberedt meg mentalt på at det er greitt. Jeg lager god mat, sjekker om det er en god film på TV (evt leier en film), sørger for å ha ett godt strikketøy i hus, en bok eller ett magasin og så er det bare å fyre i ovnen og tenne masse stearinlys. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #18 Skrevet 26. desember 2018 Jeg skal feire alene for andre gang (i fjor jobbet jeg, ellers hadde jeg feiret alene). Gleder meg som bare det. Jeg hater nyttårsaften, aldri likt, ikke da jeg var liten en gang. Jeg har tenkt å sitte hjemme, lage noe mat og så se serie eller film. Rett og slett slappe av. Anonymkode: 1a896...1d1
mangolassie Skrevet 26. desember 2018 #19 Skrevet 26. desember 2018 Har ikke planer og tror nok ikke det dukker opp noe heller.. gruer meg en del til selve nyttårsaften. Føler meg lett ensom på sånne kvelder og savner større nettverk. De fleste nære venner jeg har er bortreist eller har andre planer. Det blir en edru kveld (jeg er gravid og samboer er avholds+syk), så det blir nok bare oss to. Skulle vel egentlig ønske jeg var invitert på fest, men da ville jeg hatt dilemmaet om jeg skulle la samboer være alene hjemme.
Snaskesnusken Skrevet 26. desember 2018 #20 Skrevet 26. desember 2018 19 minutter siden, Duff skrev: Jeg har feiret alene mange ganger og det har vert helt greitt men jeg har forberedt meg mentalt på at det er greitt. Jeg lager god mat, sjekker om det er en god film på TV (evt leier en film), sørger for å ha ett godt strikketøy i hus, en bok eller ett magasin og så er det bare å fyre i ovnen og tenne masse stearinlys. Så koselig ❄️😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå