AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Har noen menn som med gjevne mellomrom spør om sex, men viser tydelig ut av handling at de ikke er interessert i meg. Har ikke hatt sex med de. Hvordag finne en mann som liker meg?!? Anonymkode: 9e2d3...914
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har noen menn som med gjevne mellomrom spør om sex, men viser tydelig ut av handling at de ikke er interessert i meg. Har ikke hatt sex med de. Hvordag finne en mann som liker meg?!? Anonymkode: 9e2d3...914 Spør en gutt på en sporty date som en tur i klatrehallen, topptur, ski eller dra å oppleve noe og spise god mat. De jentene som har spurt meg om å være med på noe lignende har iallefall blitt full klaff for min del. Da vet jeg at jenta er sporty og at det ikke bare er hjem til henne å ha sex. Liker ikke jenter som spør om jeg vil komme over til henne sent på kvelden. Da skjønner man jo hva som er greia, og da mister iallefall jeg interessen for jenta. Lykke til:) Anonymkode: c6bf3...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Vær mer interessant Anonymkode: f70a1...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Har det akkurat samme! Ingen gutter vil ha et forhold med meg, eneste de vil ha er sex. Hva er galt med meg?? Anonymkode: b676b...603
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vær mer interessant Anonymkode: f70a1...9e0 Hvordan da? Takker for tips. Anonymkode: 9e2d3...914
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 Hvorfor skal det å få seg mann være toppen av lykke? Drit i menn og lev livet ditt til det fulle. Der ble du plutselig ti ganger mer interessant også. Anonymkode: 12b64...408
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Sier ikke at ha en mann er toppen av lykke, men det gjør noe med en å alltid føle å komme til kort. Ikke liker jeg ski, poltikk, ikke den smarteste, ikke pen. Føler jeg ikke har noe som er interessant og det er sånn det er blitt. Møter gjerne en mann og så kommer vi bare til første date og ikke lengre. Og ellers da menn som hentyder til sex. Får vel finne meg i at jeg ikke kommer til å finne noen. Vet dette ble sutre innlegg. Sorry. Anonymkode: 9e2d3...914
Gjest Monsieur Beau Skrevet 27. desember 2018 #8 Skrevet 27. desember 2018 På 26.12.2018 den 15.00, AnonymBruker skrev: Har noen menn som med gjevne mellomrom spør om sex, men viser tydelig ut av handling at de ikke er interessert i meg. Har ikke hatt sex med de. Hvordag finne en mann som liker meg?!? Anonymkode: 9e2d3...914 Kanskje du må bli bedre til å "lese" mennesker? I tillegg tiltrekker deg tydeligvis ikke menn som er interessert i personligheten din. Tenk også over hvordan du selv fremstår, kanskje det kan ha noe med saken å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #9 Skrevet 27. desember 2018 2 timer siden, Monsieur Beau skrev: Kanskje du må bli bedre til å "lese" mennesker? I tillegg tiltrekker deg tydeligvis ikke menn som er interessert i personligheten din. Tenk også over hvordan du selv fremstår, kanskje det kan ha noe med saken å gjøre? Takk for tips. Må tenke litt over det. Kanskje jeg fremstår usikker og ikke glad i meg selv. Lett bytte. Anonymkode: 9e2d3...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå