AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Føler relasjonen er ensidig. Om jeg tar kontakt gidder de ikke alltid møte meg. Vi har alltid vært 3 stykker, men nå møtes de og ringes bare de to. Var ute å spiste vi tre en dag og de pratet liksom over hodet på meg. De fader meg gradvis ut og det er vondt. Min nye kjæreste gidder de ikke bli kjent med heller. Er det håp få seg nye venner når man er 30 år og litt sjenert i starten? Skulle ønske jeg tilhørte en vennegjeng. Jeg hører liksom ikke hjemme noen sted. Anonymkode: aab5b...0f4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler relasjonen er ensidig. Om jeg tar kontakt gidder de ikke alltid møte meg. Vi har alltid vært 3 stykker, men nå møtes de og ringes bare de to. Var ute å spiste vi tre en dag og de pratet liksom over hodet på meg. De fader meg gradvis ut og det er vondt. Min nye kjæreste gidder de ikke bli kjent med heller. Er det håp få seg nye venner når man er 30 år og litt sjenert i starten? Skulle ønske jeg tilhørte en vennegjeng. Jeg hører liksom ikke hjemme noen sted. Anonymkode: aab5b...0f4 Det er respektløst, og jeg forstår at du også reagerer på at de ikke vil bli kjent med din nye kjæreste, men hva mener du med å bli kjent? Ikke møtes for ofte håper jeg... Det siste har jeg aldri opplevd, men at to plutselig har begynt å prate over hodet på meg, ja det har jeg. Har også minimalt med dem å gjøre mer, det hender, og da kan det være hyggelig, men neste gang er det kanskje noen ugler i mosen igjen. Som å spille bingo. Har funnet ut at når jeg sier fra og spør hvorfor jeg blir behandlet som luft, og ikke er inkludert i samtalen, da skjerper de seg og begynner å ta meg inn i varmen og så snakker vi ikke mer om det. Før det kanskje gjentar seg en annen gang. I min situasjon vet jeg at det kommer av en diskusjon jeg hadde med en av dem, for lenge siden, men hvilken det var aner jeg ikke. Den andre sier at det ikke er noe å snakke om, og bryr seg ikke. Spør de om de vil bli med på en øl- eller vinkveld hjemme hos deg og be de si fra hvilken dato som passer best. Da kan du ta opp temaet og si hvordan du oppfatter dem. Anonymkode: bf681...71f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er respektløst, og jeg forstår at du også reagerer på at de ikke vil bli kjent med din nye kjæreste, men hva mener du med å bli kjent? Ikke møtes for ofte håper jeg... Det siste har jeg aldri opplevd, men at to plutselig har begynt å prate over hodet på meg, ja det har jeg. Har også minimalt med dem å gjøre mer, det hender, og da kan det være hyggelig, men neste gang er det kanskje noen ugler i mosen igjen. Som å spille bingo. Har funnet ut at når jeg sier fra og spør hvorfor jeg blir behandlet som luft, og ikke er inkludert i samtalen, da skjerper de seg og begynner å ta meg inn i varmen og så snakker vi ikke mer om det. Før det kanskje gjentar seg en annen gang. I min situasjon vet jeg at det kommer av en diskusjon jeg hadde med en av dem, for lenge siden, men hvilken det var aner jeg ikke. Den andre sier at det ikke er noe å snakke om, og bryr seg ikke. Spør de om de vil bli med på en øl- eller vinkveld hjemme hos deg og be de si fra hvilken dato som passer best. Da kan du ta opp temaet og si hvordan du oppfatter dem. Anonymkode: bf681...71f Dette med ekskludering har skjedd gradvis. Jeg har hatt kjæreste i 4 mnd og hun ene har ikke møtt eller tatt initiativ til å treffe han engang. De viser generelt lite interesse for mitt liv. Anonymkode: aab5b...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå