Gå til innhold

Kvinner trenger forbindelser, menn trenger kjærlighet.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slik jeg forstår psykologien. Kvinner trenger faktisk ikke kjærlighet tror jeg. Tror de bare trenger folk som er der bare. Uten forbindelser sliter de.

Eller tar jeg feil? Leste en kommentar på det?.

Endret av Imri
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kilder på dette hadde vært på sin plass. Men ellers tar du selvføgelig feil.

• Liker 2
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Kilder på dette hadde vært på sin plass. Men ellers tar du selvføgelig feil.

051174673ada54342036567025548f96c92b13-w

6851fc5bf0939d1c11ff6385fac3751c.jpg

Ikke interesert, fordi er en slags nippedukke mentalitet. Men tror litt på den.

Eksempler hun, hubby er bare åpenbar form for ord hvis jeg har hørt hadde jeg dratt. Bare typiske ord som noen med domestisk misbruk mentalitet liker å bruke. I USA mener jeg, ikke i Norge

Endret av Imri
Skrevet
1 minutt siden, Imri skrev:

051174673ada54342036567025548f96c92b13-w

6851fc5bf0939d1c11ff6385fac3751c.jpg

Ikke interesert, fordi er en slags nippedukke mentalitet. Men tror litt på den.

Eksempler hun, hubby er bare åpenbar form for ord hvis jeg har hørt hadde jeg dratt. Bare typiske ord som noen med domestisk misbruk liker å bruke. I USA mener jeg, ikke i Norge

Du har ikke dokumentasjon altså.. Hvor finner du slike useriøse svadagreier? 

• Liker 6
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Fra en youtube kommentar. Ikke direkte fakta, men så langt en bra konspirasjonsteori

Jeg mener hvis du tenker på det. Kvinner har oftest en gruppe mentalitet for å gjøre ting. Så det er ikke helt urealistisk.

Selv om jeg tror på individualisme. Så virker majoriteten til å være du vet. Litt dumme av mennesker til tider av de som er stereotypisk slikt etc

Edit: andre eksempler. Chat. Tror ikke menn generelt liker chat med mindre det er praktisk. Spill, film, biler du vet det som de liker. hvis det er sladder. Så nei. Oftest iallfall konsensus, meningsløst prat pleier vanligvis å være uinteressant

Endret av Imri
Skrevet (endret)
33 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Jeg fant en artikkel om det. Kan ikke være 100% sikker. Men noe i denne duren

"

You don’t need a man to survive. You don’t need anybody to make that smile shine brighter. You don’t need someone else to make your life more powerful, more meaningful, and more beautiful."

Aka du trenger ikke å være lag med menn for å bygge på penger og andre ting, Ergo kjærlighet er ikke viktig men å skaffe forbindelser.

https://thoughtcatalog.com/lauren-jarvis-gibson/2017/04/be-the-type-of-woman-who-doesnt-need-a-man/

Men dette er bare konspirasjonsteori... Men det føles litt sant om man ser rundt seg i den virkelige verdenen egentlig. Altså jeg mener ikke at man må være gift eller ha kjæreste. Å klare seg selv er en god egenskap. Det er ikke poenget. Poenget er, hvorfor er man lag med noen?, hva er hensikten med det? Er det fordi man liker personen... eller er det fordi... forbindelser, profit?

Endret av Imri
Skrevet

Tror ikke kvinner og menn er så forskjellige, tror vi har de samme grunnleggende følelsesmessige behovene. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
5 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Tror ikke kvinner og menn er så forskjellige, tror vi har de samme grunnleggende følelsesmessige behovene. 

Tror du sier det for å føle deg bekreftet. Siden de som kontrollerer samfunnet er, du vet. Altså tenker utifra påvirkelser av hva man skal si og tenke.

Endret av Imri
Skrevet

Det sier du bare for å føle deg bekreftet. Siden de som styrer samfunnet er, du vet.

Eller så skriver jeg det fordi det er hva jeg oppriktig tror og mener. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Eller så skriver jeg det fordi det er hva jeg oppriktig tror og mener. 

Tror jeg ikke. Kvinner vil kun ha sex med menn som de kan bruke, ergo kjærlighet trengs ikke, profit derimot. Menn vil kun ha sex med kvinner som de tror de kan like, mer emosjonell tilknyttning "kanskje en grunn at historisk sett har dette blitt sett på som en svakhet". Tror ikke de er like. Selv om jeg liker individualisme. Men innenfor realisme så virker det litt... kjipt.

Endret av Imri
Skrevet

Man kan like godt si: menn trenger ikke kjærlighet, de trenger bare seksuell tilfredsstillelse. Begge deler er like sant eller usant. 

Skrevet

Tror jeg ikke. Kvinner vil kun ha sex med menn som de kan bruke, ergo kjærlighet trengs ikke, profit. Menn vil kun ha sex med kvinner som de tror de kan like, mer emosjonell tilknyttning "kanskje en grunn at historisk sett har dette blitt sett på som en svakhet". Tror ikke de er like. Selv om jeg liker individualisme. Men innenfor realisme så er det bare en realitet.

Problemet er vel at det du kaller realitet absolutt ikke er realiteten for folk flest, men din subjektive oppfatning av den. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, hind skrev:

Man kan like godt si: menn trenger ikke kjærlighet, de trenger bare seksuell tilfredsstillelse. Begge deler er like sant eller usant. 

Du har emosjonell tilknytning til de du vil gjøre det med, så er med andre ord det samme. Men jeg liker ikke sånn egoisme form for det. Hvis man er sammen med en er det i beste fall bedre å slå opp hvis man ikke liker ei istedet for å gå bak ryggen osv innenfor den slags

Skrevet (endret)
48 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Problemet er vel at det du kaller realitet absolutt ikke er realiteten for folk flest, men din subjektive oppfatning av den. 

Men min subjektive oppfatning blir aldri sett på i filmer eller i media. Mens andres sin blir det. Er det fordi menn er voldelige biologisk? Vold er ille da så jeg er anti vold på generelt nivå. Men feminisering er også dumt når du er en fyr. Fordi biologiskt unormalt og usunt. Men.

Eller jeg bryr meg ikke om kjønn og synes det er tåpelig å snakke om. Men jeg liker realitet og realisme av hvorfor folk gjør det de gjør så. Uansett å være kvinne er ikke en verdi, samme er om man snakker å være en fyr også. Bare synes det er teit.

Føles nesten kleint å snakke om dette fordi det er så dumt. Men ja. Bare følte å se realiteten å se hvordan den funker. Men det er teit. Fordi det finnes en bedre hobbi

Edit: etter å ha tenkt meg litt om. Mener ikke å høres ut som jeg er en kvinne hater osv. Tror på individualisme og at alle bør bli hørt uansett. Kanskje for å være fair, det finnes folk som utnytter folk bedre enn andre. Så kan man si seg enig på det som kultur. Vel. Uansett folk er folk. Det aller viktigste er å stole og ha gode venner og folk, slik jeg tenker

Endret av Imri
Skrevet
1 time siden, HalldirV2 skrev:

Bingo!

Har Ts hørt om Maslow og hans behovspyramide? 

• Liker 1
Gjest Mannemann26
Skrevet

Nei, jeg er mann. Trenger ikke kjærlighet like mye som jeg trenger en som forstår meg😊 

Skrevet

Dummeste jeg har lest på lenge. Alle trenger kjærlighet. 

• Liker 1
Gjest Rosemoren
Skrevet
18 timer siden, Imri skrev:

Tror jeg ikke. Kvinner vil kun ha sex med menn som de kan bruke, ergo kjærlighet trengs ikke, profit derimot. 

Jeg trodde teorien om at kvinner i forhold var prostituerte forsvant på 80-talletl, men det dukker tydeligvis opp nye varianter av samme teori regelmessig. 

Skrevet

Kvinner bruker og utnytter menn, menn bruker og utnytter kvinner. 

Slik fungerer forhold.

Anonymkode: 22f36...bcd

Skrevet
På 26.12.2018 den 13.05, Imri skrev:

Slik jeg forstår psykologien. Kvinner trenger faktisk ikke kjærlighet tror jeg. Tror de bare trenger folk som er der bare. Uten forbindelser sliter de.

Eller tar jeg feil? Leste en kommentar på det?.

Det er min opplevelse og. 

Feks gikk jeg med jenter som ikke gav noe, men som ikke ville gå alene. Hele poenget var å ikke gå alene. 

Jeg synes faktisk det er ekstremt respektløst å bruke av andre sin tid fordi man er redd og usikker selv. 

Jeg føler at jeg er den eneste i jenta i verden som heller vil gjøre noe med det fremfor å snakke om det. 

Og så møter du folk som aldri har utsatt seg for samme presset og som på avstand tenker at det ser enkelt ut.

Det ser enkelt ut fordi jeg har fått det til å se enkelt ut. Det er ikke noe mer hokus pokus enn det. 

Min forakt er rettet mot mennesker som tar i bruk det enkle og som behandler det som noe komplisert. 

Jeg spyr omtrent innvendig. 

Anonymkode: 6c814...72c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...