Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjefen til mannen ringer altså 2. Juledag og ber mannen dra på et jobboppdrag. Overhode ikle noe viktig som ikke kunne vært gjort i morgen. Jeg er piss sur....

er dette vanlig? 

Anonymkode: 1b46c...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan mannen din si nei da eller må han stille opp?

Skrevet

Sikker på det var sjefen til mannen din som ringte?

Anonymkode: f3a50...8ae

• Liker 5
Skrevet

Mannen kunne jo argumentert for at det kunne vente til i morgen. Skjønner at du blir sur, men ikke legg all skyld på sjefen liksom. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Sikker på det var sjefen til mannen din som ringte?

Anonymkode: f3a50...8ae

Ja, jeg vet det. 

Skrevet
12 minutter siden, SoWhat? said:

Mannen kunne jo argumentert for at det kunne vente til i morgen. Skjønner at du blir sur, men ikke legg all skyld på sjefen liksom. 

Syns man burde slippe å måtte argumentere for hvorfor man har fri på en helligdag... derav ordet respektløs! 

Gjest tooquiet
Skrevet

Kanskje han ville gjøre det riktige? Mange må jobbe i jula eller være beredt på at det kan dukke opp noe.

Skrevet
19 minutter siden, Minamemina said:

Kan mannen din si nei da eller må han stille opp?

På papiret ja. I realiteten nei.....😢

Skrevet
Just now, tooquiet said:

Kanskje han ville gjøre det riktige? Mange må jobbe i jula eller være beredt på at det kan dukke opp noe.

DA vet man det på forhånd. Det kommer ikke som en bombe...

Gjest tooquiet
Skrevet

Skjønner det, men trenger ikke å være sur fordi man kommer med svar/forslag.

Skrevet

Mannen min måtte også ut igår og jobbe. Han må ta de oppdraga som kommer. Sånn er mange mannejobber. Denne gangen måtte han ut og strø. Sikkert en drøss folk som er glad for det.

Se det heller slik at mannen din gjør en viktig og god jobb. Så får du heller ruge på han senere. 

Anonymkode: 1a602...0e9

Skrevet

Man respekterer oppover ikke nedover.

Anonymkode: 41d8a...b40

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns man burde slippe å måtte argumentere for hvorfor man har fri på en helligdag... derav ordet respektløs! 

Tydeligvis så må en ikke slippe det. "Dessverre, dette kan vente til i morgen. Jeg tar det da" kunne mannen din sagt.

Men klart. Noen klarer jo ikke si fra. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min måtte også ut igår og jobbe. Han må ta de oppdraga som kommer. Sånn er mange mannejobber. Denne gangen måtte han ut og strø. Sikkert en drøss folk som er glad for det.

Se det heller slik at mannen din gjør en viktig og god jobb. Så får du heller ruge på han senere. 

Anonymkode: 1a602...0e9

Eh. Han kunne ikke godt nekte det uten å risikere liv på samvittigheten. Hallo. Noen yrkesgrupper må faktisk på jobb uten at det kan vente. Så den sammelikningen var ikke akkurat holdbar.

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Man respekterer oppover ikke nedover.

Anonymkode: 41d8a...b40

For en idiotisk kommentar... er du kinesisk eller noe? 

Vi bor faktisk ikke i et føydalsamfunn.

• Liker 2
Skrevet

Om det er greit? Spørs helt hva han jobber med, hvilket ansvar han har, stilling osv. I noen jobber er det reelt, dersom man f. eks. MÅ rekke en kontrakt i morgen eller man f. eks. har en jobb der man må på utrykning av noe slag. 

Dersom det bare er "tull" som den som mottar det ferdige resultatet uansett ikke kan gjøre noe mer med før etter jul, så skal han ikke finne seg i det. 

Anonymkode: 112dd...6f0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...