AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Har flyttet inn i ny leilighet, og oppdaget at metallbrettet utenfor vinduet lager forferdelig mye lyd ved regnvær. Noen som har noen gode tips om hva jeg kan gjøre for å dempe lyden ? Bor i 6 etasje, så umulig for meg å komme til brettene og dekke de til med noe. Vil f eks plissegardiner kunne dempe lyden ? Anonymkode: 0a6e1...e64
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Du venner deg til lyden. Er dette leillighet i borettslag? I så fall kan du høre med styret om det finnes løsninger som du kan montere. Kan ikke vinduet åpnes slik at du kommer til for å montere noe på metallkarmen? Anonymkode: dab8a...aea
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du venner deg til lyden. Er dette leillighet i borettslag? I så fall kan du høre med styret om det finnes løsninger som du kan montere. Kan ikke vinduet åpnes slik at du kommer til for å montere noe på metallkarmen? Anonymkode: dab8a...aea Nei, dessverre. Vinduet er todelt, så den nedre delen lar seg ikke åpne. Ergo umulig for meg å komme til. Men har lest at det finnes lyddempende plissegardiner, så tenkte kanskje noe slikt ville kunne dempe lyden. Anonymkode: 0a6e1...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå