AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Er det tungt å jobbe 100% i tredelt turnus på sykehus når man har små barn? Får dere hverdagen til å gå opp med mann/ ekspartner og barn? Jeg er selv sykepleier med barn, men jobber for øyeblikket i todelt turnus 70% på sykehjem. Anonymkode: c1749...7ac
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Jeg har ikke barn, men har flere kolleger som jobber 75-100% tredelt med barn, og de får det i alle fall til. Anonymkode: fa7cf...ba6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Jobber 100% tredelt turnus med barn. Jobbr lite kveld og natt da, og 4. Hver helg. Det går kjempebra. Men ser at det hadde vært vanskelig med større vaktbelastning.. Anonymkode: ec622...a80
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 Jeg har 4 barn og jobber 3-delt turnus 100% stilling. Vi skal få vaskehjelp etter nyttår, for å si det sånn 😂 Anonymkode: 6f108...805 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det tungt å jobbe 100% i tredelt turnus på sykehus når man har små barn? Får dere hverdagen til å gå opp med mann/ ekspartner og barn? Jeg er selv sykepleier med barn, men jobber for øyeblikket i todelt turnus 70% på sykehjem. Anonymkode: c1749...7ac Skal regnestykket gå opp på det private plan, bør du enten ha en partner som er engasjert i as familien vår, eller annen hjelp på hjemmebanen. I tillegg kan du ikke ha et hjem, til en hver tid, som ser ut som et glanset bilde i en møbelkatalog. Alt er mulig dersom man vil. Anonymkode: 77841...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 Det går greit så lenge du er ung. Når du blir litt eldre vil du se at 3 selt turnus med barn er lite kompatibelt. Lønnen du får vil likevel kreve at du jobber 3 delt og helst mer enn 100% stilling hvis du ikke har en partner som dekker inn din lønn. Anonymkode: ca580...ff3