Gå til innhold

Naboen kaster sneiper i hagen vår

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Hva med å oppføre seg voksent? Sneiper i postkassa og sneiper i konvolutt er ikke det. Mulig naboen ikke er klar over at han gjør noe galt en gang, kanskje han ikke tenker over det. Være snill først, ved å si fra pent. Funker ikke det, klager du til borettslaget. Ikke mer vanskelig enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Hvordan skal jeg si det til han?

Jeg er så nervøs for å face naboen, og jeg er redd han skal reagere med sinne. Og til slutt la det gå ut over valpen. Jeg ser for meg klager på bjeffing og liknende en gang i fremtiden (hunden bjeffer ikke nå, men han er jo bare en liten tass - som vokser til og kan bli bjeffete).

Hvis du er redd for hva naboen kan finne på synes jeg ikke du bør ta dette opp direkte med ham. Dessverre finnes det mange underlige naboer her i verden, noen kan være direkte truende (heldigvis har jeg ikke personlig erfaring med slike, men har hørt om folk som har fått problemer), så stol på magefølelsen din. I et slikt tilfelle kan du gå rett til styret med problemet. Forhåpentligvis er det en styreformann/kvinne der som er grei å snakke med som kan ta slike ting opp med naboen. Kanskje til og med i generelle vendinger slik at naboen ikke engang vet at det er på grunn av deg saken blir tatt opp. Hun/han kan for eksempel bare presisere reglene om at ingenting (og spesielt ikke sneiper og liknende) skal kastes fra verandaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...