Gå til innhold

kvinner snakker ikke om sex, men vil ha masse sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig mange ganger møter du spennende kvinner, og kommer i prat med dem, og tillater at man kan prate om prosjekter, været, karriere, fritid, sol og snø... men aldri snakker kvinner om sex. Men slik jeg tolker det så er det masse sex kvinner vil  ha... 

Anonymkode: 3d050...0f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du ikke møtt meg 🤣🤣

Anonymkode: aee95...a52

Skrevet

Vi snakker som regel om sex, med dem vi vil ha sex med :) 
Det er min erfaring hvertfall.

Anonymkode: 19e90...b3c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker som regel om sex, med dem vi vil ha sex med :) 
Det er min erfaring hvertfall.

Anonymkode: 19e90...b3c

hva medfører til at det blir en tiltrekningskraft?

Skrevet

Har du hørt om kjemi?

Anonymkode: b24ea...4eb

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt om kjemi?

Anonymkode: b24ea...4eb

ja, noe du vil frem til? iallfall fullfør med sju setninger slik at det blir en sammenheng. Kom gjerne med en eksempel og en historie, det bidrar til troverdighet.

Skrevet

Jeg har ingen hemninger i forhold til å snakke om sex, med venninner og med den jeg er i forhold med. Jeg snakket aldri om sex med menn jeg nettopp ble kjent med. Styrte også unna menn som snakket om sex før jeg følte at jeg kjente dem. Synes det er ufint å dra opp sex prat når man ikke er fortrolig. Menn som gjør det, uten at man kjenner dem godt, fremstår fort som ekle. 

Anonymkode: 2782d...bd3

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen hemninger i forhold til å snakke om sex, med venninner og med den jeg er i forhold med. Jeg snakket aldri om sex med menn jeg nettopp ble kjent med. Styrte også unna menn som snakket om sex før jeg følte at jeg kjente dem. Synes det er ufint å dra opp sex prat når man ikke er fortrolig. Menn som gjør det, uten at man kjenner dem godt, fremstår fort som ekle. 

godt besvart, takk for ditt ærlige svar. Det var ekte.

Skrevet

Syns sex er kjedelig, det gjør vondt og jeg har smerter i dagesvis etterpå :( Føler meg også brukt og gråter masse siden alle jeg har sex med forlater meg. Er fullstendig uinteressant å snakke om sex. 

Anonymkode: 20e8e...c9a

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i denne. Når jeg snakker med en mann jeg ikke har lyst å ha sex med (ekskluderer mannlige venner her) så oppfatter jeg det som både creepy, ekkelt, og at mennene kun er ute etter å komme inn i buksa på meg. Da har vi åpenbart ikke samme intensjoner når vi forsøker å bli kjent, så da trekker jeg meg unna ganske raskt. 

Jeg snakker dog mye om sex til venner og partnere. 

Anonymkode: 6f4bd...c19

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns sex er kjedelig, det gjør vondt og jeg har smerter i dagesvis etterpå :( Føler meg også brukt og gråter masse siden alle jeg har sex med forlater meg. Er fullstendig uinteressant å snakke om sex. 

Anonymkode: 20e8e...c9a

Da er du ikke forelsket og klar. Si nei til det er seriøst. 

Anonymkode: aefa0...0ea

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du ikke forelsket og klar. Si nei til det er seriøst. 

Anonymkode: aefa0...0ea

Du er ikke forelsket, fordi sex gjør vondt? og hun har smerter i dagevis etterpå? 

Jeg tror heller jeg ville rådet vedkommende å komme seg til lege jeg da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...