AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #1 Skrevet 26. desember 2018 Jeg er en av de.. Rettere sagt, var. Jeg er 27 nå. Klokken er nå snart 6 på morgenen og de holder på enda. Sagt ifra mange ganger allerede, men de hører ikke etter. Blir stille en stund, så fortsetter de. Akkurat som da jeg og min søster var barn. Jeg er hjemme EN gang ANNENHVERT ÅR, og det er 3 dager i jula. Klarer ikke å holde seg fra flaska de få dagene de ser meg engang. Jeg bryr meg ikke lengre, jeg vil bare sove.. Men jeg blir så trist for jeg tenker på de barna som er der jeg er nå.. Bare barn.. Husker det så godt, man tørr ikke si ifra, bare har det ubehaget i magen og venter til de skal få black out så det blir stille. Og tror dette er normalt.. Å ha det sånn. 😢 Skulle ønske jeg kunne hjelpe! Vet ikke hva jeg skal si engang, bare ikke la barna deres gå gjennom dette.. Har ikke barn selv, men jeg er avholds fra den giften som gjør mine kjære foreldre til verdens verste mareritt.. 😞 Anonymkode: 8bb83...bb6 1
HalldirV2 Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Jeg er selv en ivrig whiskyfantast, men ikke faen om jeg drikker mer enn et par glass om det er barn til stede, og det er som en dråpe i havet for min del. Voksne skal aldri være beruset foran barn, hverken sine egne eller andres, og for meg er det et prinsipp jeg ikke akter bryte. Flott at du tar opp dette!f 9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #3 Skrevet 26. desember 2018 Hvis du ikke kan akseptere at andre mennesker ikke er som deg, men har sine egenheter som du misliker, får du nesten holde deg borte fra dem. Problem løst; sutring fører i hvert fall ingen steds hen. 27 år? Det skulle en ikke tro. Anonymkode: 85a60...325
Gjest Sjokka Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke kan akseptere at andre mennesker ikke er som deg, men har sine egenheter som du misliker, får du nesten holde deg borte fra dem. Problem løst; sutring fører i hvert fall ingen steds hen. 27 år? Det skulle en ikke tro. Anonymkode: 85a60...325 Du burde prøve å være høflig heller. Det føles godt istedenfor å være en trollete, sur og grinete bruker. MAKAN 😠 Det gjør deg ikke godt i lengden å holde på slik du gjør. Håper du får en så fin 2.juledag som mulig
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 7 minutter siden, Sjokka skrev: Du burde prøve å være høflig heller. Det føles godt istedenfor å være en trollete, sur og grinete bruker Takk i like måte! Selv tror du kanskje du er utsøkt høflig? Men godt nyttår! Anonymkode: 85a60...325 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 Huff føler med deg jeg har ikke sovet et sekund. Mannen har med datteren sin til oss men har drukket til 7 nå isted. Er forkastelig at han ikke tar ansvar når han har datteren med seg! Han kommer jo aldri til å klare å stå opp med hun.. blir kvalm Anonymkode: 02d12...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Jeg har utrolig dårlige minner fra barndommen med voksne og alkohol. Mine foreldre var aldri synlig eller ubehagelig beruset rundt oss, men andres foreldre av barn vi hadde på besøk eller andre steder vi var. Jeg husker redselen og frykten. Nå som jeg er voksen tenker jeg på de stakkars barna til de foreldrene det gjaldt. De måtte nok gjennom dette ofte. Anonymkode: 98789...8f5 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Skrevet 26. desember 2018 Ring barnevernet.. drikke fra kveld til morgen. full og med barn... nei.. Anonymkode: 06623...35a 3
Gjest Sjokka Skrevet 26. desember 2018 #9 Skrevet 26. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk i like måte! Selv tror du kanskje du er utsøkt høflig? Men godt nyttår! Anonymkode: 85a60...325 Jeg var ærlig mot deg ! Sorry om sannheten var vond å høre.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #10 Skrevet 26. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke kan akseptere at andre mennesker ikke er som deg, men har sine egenheter som du misliker, får du nesten holde deg borte fra dem. Problem løst; sutring fører i hvert fall ingen steds hen. 27 år? Det skulle en ikke tro. Anonymkode: 85a60...325 Akseptere at andre ikke er som deg? Hun er hjemme hos foreldrene, som fester og bråker. Aner du hvor mange barn som opplever dette, er redde, gråter, tørr ikke sove i tilfelle brann eller at noen skal skade seg osv. Får angst i voksenlivet? Skulle de barna bare blitt lært opp i å akseptere andre??? TS, jeg hadde bare reist! Anonymkode: f52c8...b54 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #11 Skrevet 26. desember 2018 Jeg tror jeg ville skippet å feire jul med dem igjen. Å feire jul med alkoholikere er sjeldent morsomt for hverken barn eller voksne. Anonymkode: 34e99...2c5 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #12 Skrevet 26. desember 2018 Jeg ville nok vurdert å ikke feire med de lenger. Jeg er selv oppvokst med alkoholiker foreldre, men de var liksom velfungerende alkoholikere. Så de gikk på jobb, og drakk ikke før på ettermiddag/kveld i hverdagen. Men julaften og andre fridager var jo grusomme, da ble de jo fulle tidlig på dagen, og bare fortsatte, og de var ikke hyggelige i fylla. Så finnes jo ikke gode barndomsminner. Og fra jeg var 16 år, har jeg aldri feiret med mine foreldre. For jeg orker ikke en jul med alkohol. Anonymkode: 8b372...e79 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #13 Skrevet 26. desember 2018 Vokst med alkoholikertil foreldre..Ring barnevernet om noen drikker mer enn noen få glass..( mer enn 2)......Vær så snill!Det er faktisk ikke greit.. Anonymkode: 06623...35a 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #14 Skrevet 26. desember 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Ring barnevernet.. drikke fra kveld til morgen. full og med barn... nei.. Anonymkode: 06623...35a Ringe barnevernet fordi foreldrene tar seg en fest med en voksen 27 åring i huset??? Anonymkode: 2bf31...f2a
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #15 Skrevet 26. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ringe barnevernet fordi foreldrene tar seg en fest med en voksen 27 åring i huset??? Anonymkode: 2bf31...f2a nei les innlegget til HI... barnefaren har med seg barna sine og drikker til mrogenkvisten med andre i huset..Han har ansvaret for barnet...og det er barn i huset.små barn. Overhodet IKKE greit. Anonymkode: 06623...35a 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #16 Skrevet 26. desember 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff føler med deg jeg har ikke sovet et sekund. Mannen har med datteren sin til oss men har drukket til 7 nå isted. Er forkastelig at han ikke tar ansvar når han har datteren med seg! Han kommer jo aldri til å klare å stå opp med hun.. blir kvalm Anonymkode: 02d12...3c7 Din mann? Hvorfor er du i et forhold med han? Og hvorfor har dere samvær når han tydeligvis ikke er istand til det? Anonymkode: c606d...893 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå