Gjest gjestinnen Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Hei! Er Dermalogica produkter drøye? Tenker helst på rens(dermal clay) og kremer...Er 105 ml den største størrelsen på kremer og hvor lenge varer de? Til dere som bruker disse..hvor lenge vare de og skriv jo helst størrelse også!!
Scheherazade Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Jeg har hatt min Active Moist i 50 ml tube nå i litt over to måneder. Den begynner å synge på siste verset nå, men da har jeg også brukt den morgen og kveld. Har forresten en Oil Control Lotion i 170 ml pumpeflaske, den er kjøpt på Strawberrynet. RIktignok før de begynte å sjekke alle pakkene derfra i tollen, men hvis du gidder kan du jo uansett få refundert de utgiftene. Vet og at de iallfall har Active Moist der i stor størrelse.
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 Jeg har Dermal Clay. Den varer like lenge som vanlige renseprodukter, ikke drøy. Kanskje snarere tvert imot, i hvert fall hvis du skal fjerne sminke med den. (Må tilføyes at den varte lenge nok til at jeg kanskje ble litt lei av den...men jeg ikke trofast mot hudpleie-produkter )
LadyInRed Skrevet 3. april 2005 #4 Skrevet 3. april 2005 dermalogica er ikke mer drøye enn andre produkter. Men her kommet et tips jeg fikk av en hudpleier en gang: hvis du bruker dermal clay cleanser, kan du bruke den som maske og! Da jeg brukte denne renserkremen lot jeg den alltid ligge på huden litt når jeg hadde tid, spesielt søndag morgen Følte huden ble mindre gisten og grå da.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 dermalogica er ikke mer drøye enn andre produkter. Men her kommet et tips jeg fikk av en hudpleier en gang: hvis du bruker dermal clay cleanser' date=' kan du bruke den som maske og! Da jeg brukte denne renserkremen lot jeg den alltid ligge på huden litt når jeg hadde tid, spesielt søndag morgen Følte huden ble mindre gisten og grå da.[/quote'] Takk for tipset! Så da bruker du den som både rens og maske da?Hmm...da kan man jo spare litt penger. Er dermal clay bedre enn anti bac...har hørt at mange mener den er for sterk?! Selv om huden min kan tåle ganske så mye,så vil jeg helst unngå alt for sterke produkter. Vil ikke akkurat at huden min skal bli verre. Sparer man forresten mye på å kjøpe på nettet? Har aldri gjort det,jeg. Må innrømme at jeg er litt redd for sånt :oops: Var inne på minhud.no hvor man kan lese om Dermalogica produkter og fine tips osv og man kan også kjøpe derfra. Noen som vet om det er billigere? Syns det er litt tryggere å kjøpe derfra siden det er en norsk side....
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 Jeg bruker den som maske, spesielt i dusjen Ville definitivt prøvd dermal clay før anti-bac. Sistnevnte er det sterkeste jeg har prøvd (inkludert alkohol-bomben clearasil som fjortis.) Den var faktisk litt for sterk som kroppsvask også... Må nevnes at dermal clay også var rimelig heftig de første gangene. Minten gjør at at den føles iskald. Blir heldigvis bedre etter hvert. Hvis de har den inne på strawberrynet, så ville jeg bestilt derfra. Det er helt trygt, og mye billigere enn norske nettbutikker.
Gjest gjestinnen Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 Okay,takk... Da skjekker jeg på strawberrynet,jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 ville og brukt dermal clay istendenfor anti-bac.vasken. Jeg har VEEEEELig sensitiv hud, men har aldri reagert på dermal clay. Synes det er bra at den har mint, for da føler jeg at jeg køler ned huden litt. Du sparer ikke så veldig mye på denne rensen på nettet, men det er mye å spare på andre produkter i serien på f.eks. strawberrynet.
Alterna Skrevet 3. april 2005 #9 Skrevet 3. april 2005 Dermalogica er drøye i bruk i forskjell til andre hudpleiemerker! Min active moist (52ml) varte i 4 måneder, og da brukte jeg den morgen og kveld. Viktig å ikke pøse på med masse krem, kun et tynt lag trengs. Anti-bac skin wash er et renseprodukt til ansiktet, og brukes ikke som bodywash slik noen over her hadde nevnt at de brukte den til det. Anti-bac er en ansiktsrens for de med skikkelig acneproblemer.
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2005 #10 Skrevet 3. april 2005 Generelt tror jeg at den som opplever Dermalogicaproduktene som udrøye, kanskje bør bruke en rikere krem enn den de har, for det skal utrolig lite til for at det er nok. Jeg har 104ml krem i minimum 6 måneder, det samme for rensen (473ml), men jeg sløser mer med rensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå