Gå til innhold

Synes du full busk er stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer. 

Anonymkode: 75902...e1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker at det er trimmet/frisert. Aldri gøy å gå ned og måtte grave seg frem for å unngå en munnfull med hår. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei men noe trimmet er finest 

Anonymkode: 586f7...bf1

• Liker 3
Skrevet

Ja

Anonymkode: 8502d...6d8

• Liker 2
Gjest UngMann1986
Skrevet

Synes naturlig behåring er like vakkert og sexy som trimmet eller barbert 😍

Skrevet

Ja selvfølgelig, jobber innen hygieneartikler og hvis dere slutter og barbere dere mister jeg jobben...

Anonymkode: f979f...118

• Liker 2
Skrevet

Full busk, som i ikke trimmet engang? Det bør være litt trimmet ja, ikke fullstendig ute av kontroll.

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer. 

Full busk, uten noe stussing eller sånt tull er det fineste og mest sexy jeg vet 😊

• Liker 8
Skrevet

Nei, det er utrolig sexy. Glattbarbert ser perverst ut.

Anonymkode: 91240...a05

• Liker 11
Gjest Monsieur Beau
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer. 

Ja det er ikke særlig pent. Men det betyr ikke at du ikke skal få bestemme selv hva du selv syns er pent. Vær akkurat sånn som du syns selv er komfortabel med, ikke la andre bestemmer over deg.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Garantert et svar fra ei dame.

Anonymkode: 15f6a...325

• Liker 6
Gjest Monsieur Beau
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit at du syns det, men forklar hvordan et kjønnsorgan uten hår kan se "perverst" ut. Pervers er et negativt ladet ord som brukes i flere sammenhenger, men spesielt om kjønnsdrift og seksuelle preferanser. Da kan man beskrive det som unaturlig eller sykelig unormal (jfr. ordboka). Hvordan får du et glattbarbert kjønn til å bli perverst?

Skrevet

Full busk eller litt trimmet er begge sexy. Glattbarbert er det ikke.

-M45

Anonymkode: 5d732...901

• Liker 10
Skrevet

Glattbarbert er definitivt å foretrekke. Går ikke ned på en kvinne med full busk, helt uaktuelt.

Anonymkode: 9a50d...a17

• Liker 5
Skrevet

Full busk har en ikke sett siden 80 tallet. Hadde blitt satt litt ut hvis ei velpleid og bra trent dame plutselig stilte med en busk langt oppover magen. Det og langt hår under armene. 30 år siden apealderen var slutt. Heldigvis.

Anonymkode: 99198...261

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Full busk har en ikke sett siden 80 tallet. Hadde blitt satt litt ut hvis ei velpleid og bra trent dame plutselig stilte med en busk langt oppover magen. Det og langt hår under armene. 30 år siden apealderen var slutt. Heldigvis.

Anonymkode: 99198...261

Du var vel ikke engang født på 80-tallet.

Anonymkode: 3d696...e61

• Liker 37
Skrevet

Jeg er en mann som husker 80-tallet, og hvor fantastisk sexy en såkalt full busk er. Uvitenheten er stor her, ser jeg. Veldig få har hår opp til navlen, eller på lårene, (men jeg har opplevd dette også, ikke noe problem) de fleste har bare en sexy trekant. Er enig med den lenger opp som synes glattbarbert er perverst, forferdelig turn-off. 

Anonymkode: 1ceb5...17b

• Liker 17
Skrevet

har lite erfaring, så kan ikke uttale meg. Er umoden på det området, og jeg har forstått kvinner ønsker kun modne. Jeg er som Ole Gunnar Solskjær, jeg er på innbytterbenken og venter å få sjansen på banen, og kanskje jeg må ta en prat med sjefen for å få min rett og snart få muligheten å få sjansen på banen.....

Anonymkode: 4efe6...b9d

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg signert av helsepersonell.

Ann Christin, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...