Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er det med den jenta og Roskilde...? :roll:

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/ar...ticle367763.ece

Sitat fra Nettavisen:

Mari Vestbø har med seg en lykkebringer hver gang hun går på scenen.

- Ja, jeg har alltid på meg Roskildebåndet mitt, det bringer meg liksom lykke da, sier hun og viser fram det slitte båndet hun har rundt hånda.

Hun må alltid dra fram at hun har vært på Roskilde. Herregud, det er rundt 100.000 mennesker der hvert år, men på henne så virker det som hun har vært på månen.

Skjønner ikke at jeg gidder å irritere meg i grunn, men "fjortis-wannabe-rockere" blir bare altfor dumt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Stakkar deg! Hvorfor irriterer du deg over noe som faktisk ikke er noe å irritere seg over?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Sikkert ikke lett å være "voksen" og samtidig irritere seg over noe en 17 åring sier. :wink: Forferdelige greier, at Mari sier hun ahr vært på Roskilde. :roll:

Skrevet

Vel, jeg har en kollega på 40 år som går rundt med Roskilde-armbåndene. Jeg synes ikke han er spesielt barnslig. Den dagen jeg kommer meg dit skal jeg også prate om det til alle :wink: .

Gjest Valhalla
Skrevet

Rocker haha Høres helt teit ut den beskrivelsen synes jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Rocker haha Høres helt teit ut den beskrivelsen synes jeg.

Ja, på henne gjør det det. Men iflg media så er hun rockejenta i Idol...

Gjest Valhalla
Skrevet

Ja, på henne gjør det det. Men iflg media så er hun rockejenta i Idol...

Merkelig hvor mange som har plukket opp det, hun er ikke noe rocker.

Gjest Leola
Skrevet

Gjest skrev:

Hva er det med den jenta og Roskilde...?  

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/ar...ticle367763.ece  

Sitat fra Nettavisen:  

Mari Vestbø har med seg en lykkebringer hver gang hun går på scenen.  

- Ja, jeg har alltid på meg Roskildebåndet mitt, det bringer meg liksom lykke da, sier hun og viser fram det slitte båndet hun har rundt hånda.  

Hun må alltid dra fram at hun har vært på Roskilde. Herregud, det er rundt 100.000 mennesker der hvert år, men på henne så virker det som hun har vært på månen.  

Skjønner ikke at jeg gidder å irritere meg i grunn, men "fjortis-wannabe-rockere" blir bare altfor dumt.

Hva er det med Gjest`er og sure innlegg?

Mari er 17 år og da er det faktisk litt stort å ha vært på Roskilde. Jeg for min del var 17 år første gang jeg fikk reise alene til utlandet og husker enda hvor stort det var. Hun har vel aldri sagt at hun er noen rocker - hun har sagt og vist gjennom flere Idol-runder at hun liker litt mer rockete musikk enn resten av gjengen ser ut til å gjøre.

Skjerp deg, Gjest - hvor gammel er du?

Skrevet

Hvordan kan man irritere seg over den søte jenta?

Hvorfor kan ikke hun få lov til å være litt rocka? Det er faktisk mange som liker rock/punk og har den stilen. Det er nok av Britney Spears-, Celine Dion- osv.. wannabees i det programmet.

Gjest Anonymous
Skrevet
Avril Lavigne wannabe.

:Nikke: Forbinder hun veldig med Avril og slik "skaaaaate board" aka ræva musikk.

Skrevet

:Nikke: Forbinder hun veldig med Avril og slik "skaaaaate board" aka ræva musikk.

Ikke min type musikk heller, men kjekt med litt variasjon da, slik at ikke alle synger "All by myself"-sanger...

Synes det er helt teit at noen sier at et rockeimage ikke passer i idol. Hvem har bestemt hvilke sjanger som passer til et idol da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke min type musikk heller, men kjekt med litt variasjon da, slik at ikke alle synger "All by myself"-sanger...

Synes det er helt teit at noen sier at et rockeimage ikke passer i idol. Hvem har bestemt hvilke sjanger som passer til et idol da?

Nå er vel poenget at hun ikke er noen rocker. Forøvrig er ikke Avril noen rocker heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler:

Mange ting man kan irritere seg over. Selv er jeg lynende forbannet på Paven som går finner det for godt å dimittee akkurat da Trond Viggos geniale pavesketsjer skal more det Kongelige norske folk.

Ikke en gang den gleden unner han oss (selv om dette med nei til kondomer er formildende)

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...