Smilla78 Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Hvilke 10 R.E.M låter syns du er best? Her er mine: The one I love The outsiders Man on the moon Aftermath I`ll take the rain Everybody hurts Low Find the river Loosing my religion Make it all okay Kunne fint skrevet sikkert 100 låter til for nesten alle låtene deres er utrolig bra. Forguder R.E.M.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 REM var, er og forblir geniale. Fra evighet og til evighet. Amen. Her er 10, i morgen er det kanskje 10 andre: Why not smile Love is all around (MTV unplugged, genial versjon!) Superman Finest Worksong Fall on me Everybody hurts It's the end of the world as we know it (and I feel fine) Country feedback (Don't go back to) Rockville Maps and legends
pusla Skrevet 2. april 2005 #3 Skrevet 2. april 2005 Ojoj, jeg kunne lett ramset opp 50 geniale låter fra dette bandet, men from the top of my head: At my most beautiful (helt klart favorittlåta mi) It's the end of the world as we know it (and I feel fine) Leaving New York What's the frequency Kenneth? Nightswimming E-Bow the letter (Don't go back to) Rockville Finest Worksong Everybody hurts All the way to Rino (you're gonna be a star) Også synger Mike Mills på en helt fantastisk låt, som jeg i farta ikke husker hva heter.
Elanor Skrevet 2. april 2005 #4 Skrevet 2. april 2005 Oi! Klarer jeg å velge? Hmm... Jeg kommer helt sikkert til å ombestemme meg, men her er kveldens liste! 1. Electrolite (Det eneste enkle valget!) 2. Man on the moon 3. Shiny happy people ( :oops: Men jeg blir alltid i superhumør av den sangen!) 4. Tongue 5. It's the end of the world as we know it 6. Nightswimming 7. Drive 8. Imitation of life 9. Find the river 10. Leaving New York
Englepus Skrevet 3. april 2005 #6 Skrevet 3. april 2005 E-bow the letter Loosing my religion The great beyond Bad day
Gjest kenneth Skrevet 3. april 2005 #7 Skrevet 3. april 2005 På generell basis synes jeg albumet "Document" har blitt tilsidesatt med tanke på anseelse. Det er ihvertfall mitt gromalbum, og mange av mine preferanser kan dermed spores tilbake til det albumet.
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2005 #8 Skrevet 3. april 2005 Her er dagens 10, etter et intensivt gjenhør i natt Cuyahoga How the west was won and where it got us The one I love Leave Toys itn the attic Revolution Electrolite Can't get there from here Why not smile (vil aldri falle ut av listen) King of the road (Ja, det ble en lang natt)
Anglofil Skrevet 3. april 2005 #9 Skrevet 3. april 2005 Klarer ikke bare ti, dessverre; - Everybody Hurts - Losing My Religion - Man on the Moon - Leaving New York - The Great Beyond - Bad Day - What's the Frequency - Orange Crush - Daysleeper - The Sidewinder Sleeps Tonite - Stand - Electronite - All the Right Friends - Nightswimming - At My Most Beautiful Mvh Yvonne
summer25 Skrevet 4. april 2005 #10 Skrevet 4. april 2005 Losing my religion Everybody Hurts E-Bow the letter Electrolite It's the end of the world as we know it (and I feel fine) Man on the moon Drive Imitation of life The great beyond Find the river
Gjest Lille Solstråle Skrevet 6. april 2005 #11 Skrevet 6. april 2005 1. Hope 2. Leave 3. Walk unafraid 4. Why not smile 5. Radio free Europe 6. Catapult 7. Belong 8. Star 69 9. Me in honey 10. Nightswimming Sukk. De har så mye bra. Men de har tapt seg på de par siste albumene, jeg synes det.
Ella Skrevet 6. april 2005 #12 Skrevet 6. april 2005 1. You are everything 2. Orange crush 3. Pop Song 4. It`s the end of the world as we know it (and I feel fine) 5. Loosing my religion 6. Fall on me 7. Shiny happy people 8. I`ve been high 9. Stand 10. Crazy Beste album: Green og Document Dårligste album: det aller siste de gav ut (eneste jeg ikke har kjøpt inn, og det vil ALDRI skje!!) Ella
Smilla78 Skrevet 6. april 2005 Forfatter #13 Skrevet 6. april 2005 (endret) Syns det nye albumet er kjempebra jeg, liker det bedre og bedre for hver gang jeg hører det. Spesielt "The outsiders" er sinnsykt bra. De har med seg en rapper (Q-tip) der som gjør låta utrolig spesiell og veldig bra! Eneste album jeg ikke har er Monster, men blir sikkert kjøpt en gang det og selv om det nok ikke blir noen favoritt. Men jeg er jo blodfan da Endret 5. august 2022 av Smilla78
Ella Skrevet 6. april 2005 #14 Skrevet 6. april 2005 Liker ikke Monster særlig godt, jeg heller. Terningkast 3 fra meg, eller en svak firer. Ella
Gjest Lille Solstråle Skrevet 6. april 2005 #15 Skrevet 6. april 2005 ..Og jeg syns Monster er det nest beste albumet. Fint vi er forskjellige :-)
Gjest Lille Solstråle Skrevet 6. april 2005 #16 Skrevet 6. april 2005 Superman Er det den de har glemt å nummerere på Lifes rich pageant?
Ella Skrevet 6. april 2005 #17 Skrevet 6. april 2005 Er det den de har glemt å nummerere på Lifes rich pageant? Ja! Ella
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2005 #18 Skrevet 7. april 2005 Fankern, det var meg som skulle svare!
Ella Skrevet 7. april 2005 #19 Skrevet 7. april 2005 Fankern' date=' det var [b']meg som skulle svare! Oi!! Jeg bare måtte! Ella
Smilla78 Skrevet 7. april 2005 Forfatter #20 Skrevet 7. april 2005 Her er 10 til fra meg. Velge bare 10 var visst vanskelig! E-bow the letter Drive Immitation of life The sidewinder sleeps tonite Bad day At my most beautiful She just want to be Nightswimming Daysleeper Leaving new york
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå