Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er størrelsene i calvin klein-truser? Jeg synes de er så fine, men siden de er ganske dyre vil jeg ha riktig størrelse på første forsøk. Bruker trusestørrelse L på Hm, XL på cubus, L på monki, 33/34 tommer i livet eller 44/46. Vil ikke at strikken skal klemme rundt livet og lage synlig valk. Noen som har erfaring?

Har selvfølgelig lest cks mål og anbefalinger men opplever at strl produsentene oppgir ikke alltid stemmer. 

Anonymkode: e31bb...455

Skrevet

Jeg fikk pysj til jul i M, syntes den var nokså normal, iallefall ikke liten i str

Anonymkode: e78dc...d32

Skrevet

XL = 42-44.

Elendig kvalitet i forhold til pris, men behagelige.

Anonymkode: b0873...534

Skrevet

Hadde gått for XL da for fit og Xxl hvis du ikke vil ha den så stram 

Anonymkode: dc4ba...f23

Skrevet

Merkeklær er stort sett mindre i str enn f.eks HM . Kjøp XL. 

Skrevet

Zalando selger calvin klein undertøy i «plus size», XL-3X. 

Anonymkode: 2051b...6c6

Skrevet

Min datter på 20 kjøpte seg Calvin Klein truse/boxer, men det gikk ikke lang tid før det var hull på den...veldig dårlig for tohundre kroner....

Anonymkode: 2b52b...05f

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er størrelsene i calvin klein-truser? Jeg synes de er så fine, men siden de er ganske dyre vil jeg ha riktig størrelse på første forsøk. Bruker trusestørrelse L på Hm, XL på cubus, L på monki, 33/34 tommer i livet eller 44/46. Vil ikke at strikken skal klemme rundt livet og lage synlig valk. Noen som har erfaring?

Har selvfølgelig lest cks mål og anbefalinger men opplever at strl produsentene oppgir ikke alltid stemmer. 

Anonymkode: e31bb...455

Mine døtre på 15 og 17 bruker stort sett CK undertøy, vi opplever de som normale i størrelsen, hun ene bruker M og den andre xs, det bruker de i Cubus truser og Pierre Robert (den som bruker M ) , så opplever at de bruker samme størrelse i CK som andre. Bruker enten string eller vanlig truse . Og samme med CK BH i bomull. Utrolig flott kvalitet og holder seg like fine i vask etter vask, vi tar ikke truser i tørke trommel, men de holder seg like fine i form, farge og strikk. Dyre men verdt det, absolutt

Anonymkode: f23fa...18e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...