Gå til innhold

Det lukter rart/ekkelt av valpen.. :-/

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har en tispe på 6mnd. De siste dagene har det luktet litt sånn sur urin/mensen lukt av henne! :-? Kvalmt, jeg vet.. Hva kan det komme av? Hun ble vasket med hundesåpe i dag, men det hjelper ikke. Hva i all verden kan det komme av? Tror ikke det er den første løpetiden som er på gang heller, for det var samme type lukt av henne for ett par mnd siden. Varte bare noen dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hender at det lukter sånn av hunden vår etter at hun har løpt masse og er skikkelig sliten.

Gjest Violetta
Skrevet
Har en tispe på 6mnd. De siste dagene har det luktet litt sånn sur urin/mensen lukt av henne! :-? Kvalmt' date=' jeg vet.. Hva kan det komme av? Hun ble vasket med hundesåpe i dag, men det hjelper ikke. Hva i all verden kan det komme av? Tror ikke det er den første løpetiden som er på gang heller, for det var samme type lukt av henne for ett par mnd siden. Varte bare noen dager.[/quote']

Kan hende det er foret eller noe hun har rullet seg i. Om det er foret hjelper det bare å bytte til noe annet. Jeg hadde en hund som stinket når hun spiste Labb...

Skrevet

Mitt tips er at hun akkurat har tømt analkjertlene sine. Det lukter PYTON! men vær glad hun gjør det på egen hånd :)

grusom lukt som forsvinner etter noen dager,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...