nyjenta Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Hei, Har en venninne som i ny og ne poster bilder på Instagram hvor hun påpeker noe jeg i senere tid selv har lagt merke til (takket være henne). Har tatt screenshot av noen av innleggene. Hva synes dere? Det er mange flere saker som hun ikke har poengtert, men som jeg har stusset over når jeg får høre om dem. Tar også stikkprøver og hver jævla gang så består denne teorien. Dette er daglig basis. I den tråden som jeg referer til i overskriften handler det mye om «nå må norsk media ta seg sammen og si hva disse hersens muslimene gjør» Synes bildene taler for seg selv, men som man ser så er det enormt mer spalteplass til drap/terror begått av muslimer, enn når vedkommende er en «ensom ulv». Og hadde jeg vært IS-leder, og en muslim hadde gjort det han derre hvite fyren gjorde med konsertofrene som også forresten har vært den verste skyteepisoden ever, hadde jeg sagt «dette var mitt verk, se hva jeg får til», synes det blir for dumt å liksom si ting som «IS påtar seg skylden», det er jo bare vinn-vinn situasjon for dem å ta på seg skylden. Med andre ord, hva taper de på det? Hvorfor skal de da ikke påta seg skyld? Synes ærlig dere som er så frempå i den andre tråden om drapene i Marokko, skal svare på hvert og enkelt bilde jeg poster, med en god begrunnelse. Får ikke postet alle bildene her i hovedinnlegget, så lager en kommentar for hvert bilde. Blir også enklere å sitere for å svare bildene og deres tekster. 1
Catliner Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 (endret) Det er fordi at det er noen som har viet livet sitt til islam, mye mer enn muslimene selv. De kalles ofte høyrevridde. De tapper seg selv for energi og sluker andres også. De dem hater gjør de en stor tjeneste. Flere konverterer og flere blir så radikale at de tyr til angrep mot muslimer. Samtidig hjelper de ekstreme IS for de er med på å forsterke hatet mellom grupper og noen enkle sjeler begynner å sympatisere med de. Endret 25. desember 2018 av Catliner Rettet ord 2
Forundret.. Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Idioter finnes overalt.. Men jeg er litt der at jeg tenker slik at får en lov til å komme et sted så verdsetter en det med å skikke seg. 1
Elaine Marley Skrevet 26. desember 2018 #4 Skrevet 26. desember 2018 (endret) Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett. Sjekk denne tråden for mer informasjon: Elaine Marley, mod. Edit: Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på Pm eller på Ris og ros. Endret 28. desember 2018 av Elaine Marley
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå