AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Min er ganske lukket og hvis jeg ikke fingrer på lenge så blir det veldig stramt til å med legene syns det er vanskelig å gjøre undersøkelser på meg fordi de kommer ikke inn og å ha sex gjør veldig vondt... er det egt vanlig? Når jeg prøver å se vaginaen min i speilet ser jeg faktisk ikke hullet ser helt lukket ut. Kjempe trist for meg egt. Har sett på bilder av andres vagina og min ser helt annerledes ut føler ikke det er vanlig Hva tenker dere? Har vanskeligheter med dette J 19 Anonymkode: b6198...3e3
Playful Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Jeg er 36 år og har 2 barn. Ser jeg på meg selv med speil så ser det helt lukket ut hos meg også. Tror det er vanlig. Man kan vel ikke se hullet? Det står jo ikke å gaper. Ikke hos meg i hvert fall 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Tror du det skal stå å gape?? Anonymkode: f480d...77d
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Søk på wall of vagina. Finnes ingen "normal" men millioner av varianter. Det er vanlig at det ikke bare er et åpent hull men hvis du syntes det er veldig smertefullt å ha noe inn der så kan det hende du har en tilstand som heter vaginisme Anonymkode: 070d0...cc4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #5 Skrevet 26. desember 2018 Noen damer har vagina som gaper spessielt når de er våte og opphisset og sprer bena. Når de har bena samlet vil også vagina være lukket vil jeg tro. Men opplevd å klare å føre en dildo inni musa uten noen friksjon, som et hult rom på en måte, men det var etter fisting, så er nok ikke normalen vil jeg tro. Anonymkode: 71492...8b1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #6 Skrevet 26. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min er ganske lukket og hvis jeg ikke fingrer på lenge så blir det veldig stramt til å med legene syns det er vanskelig å gjøre undersøkelser på meg fordi de kommer ikke inn og å ha sex gjør veldig vondt... er det egt vanlig? Når jeg prøver å se vaginaen min i speilet ser jeg faktisk ikke hullet ser helt lukket ut. Kjempe trist for meg egt. Har sett på bilder av andres vagina og min ser helt annerledes ut føler ikke det er vanlig Hva tenker dere? Har vanskeligheter med dette J 19 Anonymkode: b6198...3e3 Variasjonen er utrolig stor både i utseende, farge, størrelse på lepper og vaginaen, så du er nok ikke noe unormal i den forstand siden variasjonen er stor og ingen like.🙂 Anonymkode: 71492...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #7 Skrevet 26. desember 2018 Det er ingen som ‘ser’ normale ut, alle er unormale. Men det igjen betyr at alle faktisk er normale. Variasjonene er store. Anonymkode: 7198a...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå