Gå til innhold

Depresjon og føler ingen kan bli glad i meg. lei av at man skal late som man er så himla glad..

Anbefalte innlegg

Skrevet

enten er folk faktisk veldig glade, ellers så er de flinke til å late som. er jo folk her inne som skriver at de er deprimert men er flinke til å late som. men føler meg liksom bare fanget i denne depresjonen. jeg gidder ikke å poste sånne positive poster på insta, for å vise mitt rosenrøde liv. er litt lei folk som gjør det, og fremstiller seg som om de fortjener det beste. mener ikke at folk ikke fortjener å ha det bra, men ville selv følt meg ganske tomskallet om jeg skulle fremstå som en optimisttyrann. 

Anonymkode: 02f76...39a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler hvordan du beskriver i trådtittelen din..... men er en av de som av og til poster optimistiske ting , det er en slags hjelp til selvhjelp for meg på samme måte som jeg har rådet andre her inne i dårlige forhold til å bygge opp selvverdet sitt og gå, og for hver gang samtidig bygget opp meg selv til å gå fra mitt dårlige forhold. Ingen kan løse alt men ved å inspirere og løfte andre så løfter man også seg selv og minner seg selv på det man kanskje sliter med å føle ellers 

Anonymkode: b9820...98d

Gjest tooquiet
Skrevet

Føler det samme som du, spesielt nå i jula. Veldig slitsomt.

Skrevet

Det fysiske livet består av lidelse, men ved å bli fortrolig med  tanken så blir det lettere å takle den. 

Anonymkode: 0fdea...ff1

Skrevet

Jeg foretrekker å ta meg sammen rundt andre. Det er ikke så trivelig å være med noen som er i konstant dårlig humør. Har masse tid ellers hvor jeg kan være «meg selv».

Anonymkode: 83bd8...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...