Gå til innhold

Rollespill - ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi er et par i 20 årene som ønsker å starte med litt rollespill for å piffe opp sexlivet. 

Vi har ikke gjort det før, men har holdt på med litt light bondage en god stund. Likevel ønsker vi gjerne å prøve noe nytt, men som gjerne har noen former for bondage og bdsm involvert. 

Han er dominant, og hun er submissiv, men tenner også på å være litt brat, og bli straffet for det. 

Er det noen som har noen gode ideer? Vi ønsker i grunn et lite startscript med en slags forhistorie som man kan leve seg inn i rollene. 

Vi har ikke så mye penger nå til å kjøpe uniformer eller liknende, men vi har en del leker: Tau, håndjern, gag ball, ring gag, pisk, paddle og halsbånd med ring og lenke. 

Tenkte noe i form av master og slave eller liknende, men står litt fast i ideene. 

Noen erfaringer eller linker til nettsteder med noen scripts eller liknende hadde vært moro og hørt om. :)

Anonymkode: 5dc27...b96

Skrevet

Ingen? 

Gjest Alterego666
Skrevet

Min partner og jeg jar gått på shibari-kurs. Vi binder hverandre, og har vanligvis sex mens den ene er bundet. Da er det alltid et element ac dlminanse, tvang, smerte, edging, teasing og lignende. Vi liner også å ha sex på utradisjonelle steder, gjerne hvor det er en fare for å bli oppdaget. 

Vurderer dere swingersklubber og/eller å treffe andre?

Jeg har en profil på fetlife.com. Det jar åpnet et nytt univers for en fetisj-newbie som meg. Anbefaler det.

Lykke til. Fint å lese at dere er samstemte i ønsket om å utforske dette.

Skrevet

Dere kan spille Tarzan og Jane

Anonymkode: 43a8a...377

• Liker 1
Skrevet

Rollespill er mangfoldig. Dere må finne deres greie. 

Når jeg tar på meg slåbrokken, lar kølla dingle lang og tung, og sitter med en drink i hånden, da er det ikke mye som må sies. Hun skynder seg da raskt på badet og kommer raskt ut klar for lek.

Av og til slik. Men ingen rutine. Det handler om å skape sanseopplevelser. 

Anonymkode: 7863a...d21

Skrevet

Lærer og elev

sjef og assisten

politi og fange

Stedatter og stefar

"Voldtekt"

motortrøbbel og sex som takk for hjelpen

bstnevakten har sex men ene forelderen før mannen/konen kommer hjem,

En kommer inn med sexy maske og "later" som det er kjæresten som har pyntet seg, så er det bare naboen som bare mååååtte pule henne/han. Men det finner dere ut for seint, og så må dere fortsette av kåthet eller blir tvunget til det.

Anonymkode: 06d14...a78

Skrevet

Dere må finne deres egen greie! Men jeg kan gi noen eksempler fra oss. Felles for alle eksemplene er at vi tar ting vi tenner på i hverdagen (andre personer, situasjoner, fantasier) med oss inn på soverommet. Som du legger merke til er den ene ofte seg selv, mens den andre spiller en rolle.

- Da han spilte sin kompis. Situasjonen var at kompisen kom hjem til oss for å hente noe mens bare jeg var hjemme. Jeg forførte han og vi hadde sex mens jeg sa masse greier om hvor mye deiligere han var enn kjæresten. 

- Da vi slukket alt av lys i leiligheten, satt på dansemusikk og "var" på utested. Her var jeg også meg selv, mens han var en random kar jeg danset med. Dansinga ble til klåing og vi endte på badet - der lyset også var av.

- Han var hos massøren. Jeg som spilte her altså. Masserte han lenge vanlig, når han lå på rygg binder jeg han "plutselig" mens han liksom-stritter i mot. Masse teasing før jeg suger/rir han. 

- Da jeg var den utadvendte og eventyrlystne airbnb-naboen som han møtte i oppgangen. Stilte han masse spørsmål om byen, området, spurte og grov mens jeg flørtet masse med øynene. Plutselig dyttet han meg mot veggen og kysset meg. Hele forspillet i oppgangen, og litt sex, før vi kom oss inn i leiligheten og fortsatte. 

To enkle tips om dere som oss tenner på tanken på andre personer: 1. Lyset av! 2. Bruk parfymer/lukter dere ellers ikke bruker. 3. Tør å spille rollene fullt ut! Snakk litt annerledes, "vær" den personen du spiller. Overdriv gjerne!

Anonymkode: 96dfc...c7c

• Liker 1
Skrevet

Nissen og nissens hjelper. 

Anonymkode: a6c18...f8a

Skrevet

Ett tips til fra meg: Fullfør rollespillet helt ut! Vær i rollene til sexen er over. I starten merket vi hvor naturlig det er å bli oss selv etterhvert. Det er litt dumt, fordi da går man fort inn i de samme mønsterene. "Er" man en annen person så blir sexen også litt annerledes, og det er da det virkelig blir spennende.

Anonymkode: 96dfc...c7c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er konas horekunde 😊 Avtaler på sms. Hun forteller meg at hun får en kunde på kvelden og blir opptatt. Rigger til på gjesterommet og tar imot kunden der. Hun får 500 i betaling for at det skal bli ekte... Et litt artig krydder iblant

Anonymkode: 3c81d...5bf

• Liker 2
Skrevet

Takk for mange flotte innspill. 

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...