AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Testet negativt med en RSFU-test i kveld seks-syv dager før mens. En skal jo kunne teste seks dager før med den, for sikrest svar morgenurin står det. Liten sjanse for at jeg kan være gravid likevel? Siden jeg testet på kveld? Eller burde den vært svak positiv hvis jeg var gravid? Noen som har erfaring med disse testene? 🙂 Anonymkode: 8f3b8...c0f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Tror det er veldig mange som tester negativt så tidlig ut fra alle trådene her inne. Selv testet jeg negativt noen dager før, og dagen jeg ventet mens testet jeg positivt. Så som du sikkert har lest på mange tråder så er det lurt å vente til dagen du forventer mens hvert fall, selvom det er sykt vanskelig! Anonymkode: 0430f...9cb
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror det er veldig mange som tester negativt så tidlig ut fra alle trådene her inne. Selv testet jeg negativt noen dager før, og dagen jeg ventet mens testet jeg positivt. Så som du sikkert har lest på mange tråder så er det lurt å vente til dagen du forventer mens hvert fall, selvom det er sykt vanskelig! Anonymkode: 0430f...9cb Jeg får prøve det, men tenkte at RFSU var veldig følsom siden den skal kunne brukes 6 dager før IKM 🙂 Anonymkode: 8f3b8...c0f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Jeg testet ikke positivt før noen dager etter forventet mens. Prøv rundt den dagen du forventer mens, og så noen dager etter hvis den blir negativ. Anonymkode: f9672...814
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Mange som lar seg lure av markedsføringen på tidlige tester. Det står gjerne på pakken at du kan teste 5-6 dager før mens, samtidig som det også står at testen er 99% sikker fra første dag etter forventet mens. Dette betyr ikke at testen er like sikker så mange dager før. Spesielt ikke hvis du har kort syklus (26-28 dager). Egget bruker uansett 5-6 dager på å feste seg og det er først etter dette at kroppen i det hele tatt starter å produsere graviditetshormoner. I starten vil dette være så lite at det er umulig å oppdage på en test og det er store individuelle forskjeller i hvor raskt disse nivåene stiger. Så for å gjøre en lang historie kort må du nok belage deg på å vente noen dager til før du får et sikkert svar, med mindre du plutselig skulle være heldig og få et positivt svar før det. Anonymkode: d920c...139
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange som lar seg lure av markedsføringen på tidlige tester. Det står gjerne på pakken at du kan teste 5-6 dager før mens, samtidig som det også står at testen er 99% sikker fra første dag etter forventet mens. Dette betyr ikke at testen er like sikker så mange dager før. Spesielt ikke hvis du har kort syklus (26-28 dager). Egget bruker uansett 5-6 dager på å feste seg og det er først etter dette at kroppen i det hele tatt starter å produsere graviditetshormoner. I starten vil dette være så lite at det er umulig å oppdage på en test og det er store individuelle forskjeller i hvor raskt disse nivåene stiger. Så for å gjøre en lang historie kort må du nok belage deg på å vente noen dager til før du får et sikkert svar, med mindre du plutselig skulle være heldig og få et positivt svar før det. Anonymkode: d920c...139 Takk for svar. Jeg har ekstremt ømme pupper, ømmere enn vanlig. Kan dette ha med en graviditet å gjøre eller hadde jeg fått positiv test så tidlig også hvis jeg fikk så tidligere symptomer 😅 Anonymkode: 8f3b8...c0f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 Test på morgenurin tidligst 10 DPO. Noe annet er tull Anonymkode: 127db...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå