magolia Skrevet 2. april 2005 #1 Skrevet 2. april 2005 Mobiltelefonen min er kranglete :-x , på tide med ny! Jeg er ikke oppdatert på mobilfronten og trenger hjelp! Er det noen som har tips til meg? Den behøver ikke være så veldig fancy, men til en ok pris og brukervennlig... Helst Nokia.
Mortie Skrevet 2. april 2005 #2 Skrevet 2. april 2005 Jeg ville også helst kjøpe en Nokia (av gammel vane) Men endte opp med en Sony Ericsson K500i. Og angrer absolutt ikke. Den er et knallkjøp prisen tatt i betraktning, og den er meget stabil og funksjonell. Amobil.no ga terningkast 6 og jeg er helt enig!
Gjest lilletroll Skrevet 3. april 2005 #3 Skrevet 3. april 2005 Nokia er jo forholdsvis dyr, da....får mer for pengene hos et annet merke, liksom....mend den mortie nevner er vel en helt grei tlf som du kan få til en grei pris om du velger med binding. Personlig har jeg selv tankt å gå for Samsung D500, for den er bare helt rå, men den har jo ikke så grei pris, da... :-?
Gjest Puttre Skrevet 3. april 2005 #5 Skrevet 3. april 2005 Samsung D500 for 999,- på www.Siba.no Kjøp noe med abonemang, Sony Ericsson K700i er flott men jeg ville valgt D500!
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Jeg har Nokia 6610i og er kjempe fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå