AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 Ble litt nysgjerrig etter en annen tråd her... Og lurer på hva dere sier til partneren under sex?i evt hva h*n sier til deg? Tror spriket er veldig stort kanskje med tanke på dirtytalk, kjærlighetserklæringer osv... Anonymkode: 47679...8ff
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Hva sier TS selv til sin partner. Anonymkode: e8fb4...765
Apekatten Skrevet 25. desember 2018 #3 Skrevet 25. desember 2018 Vi snakker ikke under sex, bortsett fra "jeg elsker deg" av og til.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 Mest kommandoer fra meg, men også annen dirty talk og høylytt stønning. Kjærlighetserklæringer er det lite av under selve akten, men ofte etterpå. Anonymkode: e3403...4be
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Han snakker desidert mest. Litt kommandoer, men mest pene ord og noen "åååå fyyfaaen" Jeg er litt sjenert av meg, men av og til kommer jeg med noen komplimenter på kroppen hans eller hvordan han får meg til å føle meg. Anonymkode: 761b5...fc4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #6 Skrevet 25. desember 2018 pleier å spørre om hva vil skal ha til middag idag eller hvordan det går med benet til geir på jobben Anonymkode: 3da17...37d 12
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: pleier å spørre om hva vil skal ha til middag idag eller hvordan det går med benet til geir på jobben Anonymkode: 3da17...37d Jeg tror det går bedre, beinet hans begynner å komme seg etter operasjonen for noen uker siden. Men det er jo ikke raskt nok for Turid, hun klager hele tiden på at han bruker kjeeeempelang tid på å hente ved eller skuffe snø. Skjønner ikke hvordan han holder ut. Han får hjelp og støtte av søsteren sin da, hun er veldig omsorgsfull. Men nå skal jo hun dra på ferietur til Barbados med mannen, så det blir nok en tung nyttårsfeiring for han Geir. Anonymkode: d3bd3...7ab 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han snakker desidert mest. Litt kommandoer, men mest pene ord og noen "åååå fyyfaaen" Jeg er litt sjenert av meg, men av og til kommer jeg med noen komplimenter på kroppen hans eller hvordan han får meg til å føle meg. Anonymkode: 761b5...fc4 doggy? Anonymkode: b29cb...49f
prettylittlemisfit Skrevet 25. desember 2018 #9 Skrevet 25. desember 2018 Driver ikke å snakker så mye.. 1
SlemUlv Skrevet 25. desember 2018 #11 Skrevet 25. desember 2018 Blir ikke så mye snakking gitt.. utenom om jeg får nok, og spør om han kan gjøre seg ferdig 😛
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #12 Skrevet 25. desember 2018 6 minutter siden, SlemUlv skrev: Blir ikke så mye snakking gitt.. utenom om jeg får nok, og spør om han kan gjøre seg ferdig 😛 helt til den dagen han får selvtilliten helt på bånn for at du sier slik at han blir interessert i et sexliv med en annen kvinne Anonymkode: 3da17...37d
SlemUlv Skrevet 25. desember 2018 #13 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: helt til den dagen han får selvtilliten helt på bånn for at du sier slik at han blir interessert i et sexliv med en annen kvinne Anonymkode: 3da17...37d Det hadde vært fint ❤️ Dessuten er ikke selvtilliten hans så lav, at den blir ødelagt av at jeg er sliten 😃
jabx Skrevet 25. desember 2018 #14 Skrevet 25. desember 2018 "Vanskelig å snakke med pikk i halsen" el.l. kunne man jo kanskje slengt ut her for å provosere litt.
SoWhat? Skrevet 25. desember 2018 #15 Skrevet 25. desember 2018 Har knapt sagt ett ord når jeg har hatt sex med ekser. Øyekontakt og smil holder. Hater dirtytalk. Hilsen kjedelige meg. 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #16 Skrevet 25. desember 2018 4 minutter siden, jabx skrev: "Vanskelig å snakke med pikk i halsen" el.l. kunne man jo kanskje slengt ut her for å provosere litt. Eventuelt "nå er jeg lei denne pratingen din, putt denne inn". Fra spøk til alvor hadde jeg en gang i tiden en sexpartner som pratet for mye under sexen. Da var det ofte godt å få litt pause fra det mens hun sugde. Når jeg tenker over det, var vel det til slutt den eneste grunnen til at jeg fortsatte å knulle henne. Munnen hennes var bra til andre ting enn å prate. Anonymkode: e3403...4be
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #17 Skrevet 25. desember 2018 Hadde sex i fylla her en dag, og da sa jeg mye rart. Pleier normalt sett å være ganske stille av meg, bare nyte uten å si noe, kun stønne litt. Men denne natten tok det litt av. Husker han sa til meg «lurer på hvordan du er når du er edru, når du er så kåt og vill som full». Dagen etter var det på an igjen, men da var det tilbake til normalen igjen. kanskje han ble litt skuffet, hvem vet 😂 Anonymkode: b5cfd...c50
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #18 Skrevet 25. desember 2018 Nytelse lyder," herlighet så deilig du er" "du gjør meg så kåt" " digger kroppen din" "jeg vil ha deg" "Ta meg hard" "Skal vi prøve....?" "Elsker deg" og noen ganger ler vi. Anonymkode: bbece...a1f
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #19 Skrevet 25. desember 2018 Kanskje vi burde male taket? 🤔 Anonymkode: 3819a...095
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2018 #20 Skrevet 25. desember 2018 Forteller han hvor deilig han er, at jeg liker det han gjør, hva jeg vil han skal gjøre, vi sier vi elsker hverandre, ellers «fyfaen» og litt sånne ting innimellom stønningen. Anonymkode: f940a...452
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå