antipati Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 https://www.nrk.no/urix/prostituerte-vil-forby-sexdukkebordeller-1.14355077 Hva i all verden er galt med dette? Her blir jo absolutt ingen skadet, og menn for et sted å få utløp for lystene sine på. Eventuelt litt synd på renholdet naturlig nok, men hvorfor skal ikke dette være lov? 3
Gjest Tamsi Skrevet 25. desember 2018 #2 Skrevet 25. desember 2018 Tenker du det samme når det er snakk om sexdukker som ser ut som barn? Ingen blir skadet av det heller?
antipati Skrevet 25. desember 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2018 Hva mener du? Skal vi forby sexdukker generelt da, fordi dukken ikke kan samtykke og at det derfor er en voldtekt? Hva er galt met at menn ligger med dukker som er framstilling av voksne kvinner? 3
Gjest Tamsi Skrevet 25. desember 2018 #4 Skrevet 25. desember 2018 29 minutter siden, antipati skrev: Hva mener du? Skal vi forby sexdukker generelt da, fordi dukken ikke kan samtykke og at det derfor er en voldtekt? Hva er galt met at menn ligger med dukker som er framstilling av voksne kvinner? Men hva er galt om dukkene ser ut som barn da? Samme hvor sykt det er, ingen tar direkte skade av det heller? Det er faren for at de skal bevege seg videre på mennesker som er problemet. Denne artikkelen gjør et poeng ut av at man skal kunne være voldelig mot dukkene, kan ikke den lysten trigges på samme måten? Jeg lurer oppriktig på hva du mener, for jeg synes selv at det er vanskelig å være mot det ene og ikke det andre.
herzeleid Skrevet 25. desember 2018 #5 Skrevet 25. desember 2018 Det er på mange måter ganske beskrivende at feminister ønsker å forby sexdukker for menn. Det sier noe om hvor stort kontrollbehov enkelte har. Mange av dagens feminister er nok samme typen som for et par hundre år siden ville vært konservative religiøse med et voldsomt behov for å kontrollere andres seksualitet og "umoralsk" oppførsel. 7
antipati Skrevet 25. desember 2018 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2018 38 minutter siden, Tamsi skrev: Men hva er galt om dukkene ser ut som barn da? Samme hvor sykt det er, ingen tar direkte skade av det heller? Det er faren for at de skal bevege seg videre på mennesker som er problemet. Denne artikkelen gjør et poeng ut av at man skal kunne være voldelig mot dukkene, kan ikke den lysten trigges på samme måten? Jeg lurer oppriktig på hva du mener, for jeg synes selv at det er vanskelig å være mot det ene og ikke det andre. Orker ikke lese det du skriver, men jeg forstår ikke hva du mener er problemet med å ha sex med dukker, om du ikke begrunner dette med noe annet enn at du vil kontrollere menns seksualitet og nekte menn fri tilgang til sex med dukker. 1
Gjest hind Skrevet 25. desember 2018 #7 Skrevet 25. desember 2018 47 minutter siden, herzeleid said: Det er på mange måter ganske beskrivende at feminister ønsker å forby sexdukker for menn. Det sier noe om hvor stort kontrollbehov enkelte har. Mange av dagens feminister er nok samme typen som for et par hundre år siden ville vært konservative religiøse med et voldsomt behov for å kontrollere andres seksualitet og "umoralsk" oppførsel. Feminister?? Les artikkelen. Det er prostituerte som vil forby sexdukker fordi det fører til mangel på respekt for kvinner og mangel på empati i seksuelle relasjoner. De om noen bør vite litt om akkurat det. Det er gjerne de som tar imot de samme mennene som bruker sexdukker.
herzeleid Skrevet 25. desember 2018 #8 Skrevet 25. desember 2018 3 minutter siden, hind skrev: Feminister?? Les artikkelen. Det er prostituerte som vil forby sexdukker fordi det fører til mangel på respekt for kvinner og mangel på empati i seksuelle relasjoner. De om noen bør vite litt om akkurat det. Det er gjerne de som tar imot de samme mennene som bruker sexdukker. Du burde følge din egen oppfordring: Sitat Ane Stø, leder av Kvinnegruppa Ottar, sier at det vil komme kraftige reaksjoner fra den norske kvinnebevegelsen hvis det blir gjort forsøk på å etablere et sexdukkebordell i Norge. https://www.nrk.no/urix/prostituerte-vil-forby-sexdukkebordeller-1.14355077 4
jabx Skrevet 25. desember 2018 #9 Skrevet 25. desember 2018 2 timer siden, antipati skrev: https://www.nrk.no/urix/prostituerte-vil-forby-sexdukkebordeller-1.14355077 Hva i all verden er galt med dette? Her blir jo absolutt ingen skadet, og menn for et sted å få utløp for lystene sine på. Eventuelt litt synd på renholdet naturlig nok, men hvorfor skal ikke dette være lov? Sexarbeidere vil forby sexdukkebordeller... Vel, det blir idiotisk å forby noe slikt. Jeg ser at noen nevner "barnedukker", og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det forbudet heller. 1
Gjest hind Skrevet 25. desember 2018 #10 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, herzeleid said: Du burde følge din egen oppfordring: https://www.nrk.no/urix/prostituerte-vil-forby-sexdukkebordeller-1.14355077 Ja, men dette er et initiativ fra de prostituerte. Alle kan kommentere det og mene noe om det. Feministene, du og jeg.
antipati Skrevet 25. desember 2018 Forfatter #11 Skrevet 25. desember 2018 7 minutter siden, hind skrev: Feminister?? Les artikkelen. Det er prostituerte som vil forby sexdukker fordi det fører til mangel på respekt for kvinner og mangel på empati i seksuelle relasjoner Det vil føre til at de har fått konkurranse, mener de selvfølgelig 5
studerende Skrevet 25. desember 2018 #12 Skrevet 25. desember 2018 Breaking news: Hestekusker ønsker forbud mot bilkjøring. 17
Gjest hind Skrevet 25. desember 2018 #13 Skrevet 25. desember 2018 Just now, antipati said: Det vil føre til at de har fått konkurranse, mener de selvfølgelig Nå, jeg tror vel ikke akkurat de vil merke så veldig mye til det. Jeg tipper at minst 9 av 10 heller vil kjøpe sex av ekte kvinner enn av dukker.
antipati Skrevet 25. desember 2018 Forfatter #14 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, hind skrev: Nå, jeg tror vel ikke akkurat de vil merke så veldig mye til det. Jeg tipper at minst 9 av 10 heller vil kjøpe sex av ekte kvinner enn av dukker. så hva er da problemet?
Gjest hind Skrevet 25. desember 2018 #15 Skrevet 25. desember 2018 Just now, antipati said: så hva er da problemet? De hevder at de merker på kroppen hva sex med slike dukker gjør med menn. Det er de som møter mennene som har vennet sex til hard og voldelig sex med dukker, og som får gjennomgå fordi mennene ikke lenger kan komme på normalt vis. Jeg tror de vet hva de snakker om, og at de vet mye mer om dette enn du og jeg. Det er ikke kvinner som meg som møter disse mennene. De får det ikke til med vanlige kvinner, det er derfor de tyr til dukker og prostituerte. Jeg kan ringe verneombudet når jeg står overfor farefulle situasjoner på jobben. De prostituerte bør også bli hørt og tatt på alvor når de slår alarm.
herzeleid Skrevet 25. desember 2018 #16 Skrevet 25. desember 2018 12 minutter siden, hind skrev: Ja, men dette er et initiativ fra de prostituerte. Alle kan kommentere det og mene noe om det. Feministene, du og jeg. Og jeg kommenterte feministers ønske om å forby slike sexdukker, noe du mente var feil fordi du ikke hadde fulgt din egen oppfordring og lest artikkelen 1
antipati Skrevet 25. desember 2018 Forfatter #17 Skrevet 25. desember 2018 1 minutt siden, hind skrev: De hevder at de merker på kroppen hva sex med slike dukker gjør med menn. Det er de som møter mennene som har vennet sex til hard og voldelig sex med dukker, og som får gjennomgå fordi mennene ikke lenger kan komme på normalt vis. Jeg tror de vet hva de snakker om, og at de vet mye mer om dette enn du og jeg. Det er ikke kvinner som meg som møter disse mennene. De får det ikke til med vanlige kvinner, det er derfor de tyr til dukker og prostituerte. Jeg kan ringe verneombudet når jeg står overfor farefulle situasjoner på jobben. De prostituerte bør også bli hørt og tatt på alvor når de slår alarm. Samme argumentasjonen rundt voldelige videospill før i tiden. Du kan ikke nekte en gruppe mennesker deres seksuelle rettigheter bare fordi du TROR dette vil gjøre dem vanskeligere å tilfredstille for vanlige kvinner. Sex er helt frivillig, og menn trenger ikke å avstå fra en viss type sex fordi noen kvinner kanskje syns det kan føre til kjipere sex for dem. Argumentasjonen din er uhørt. Ikke hevder du bare at du bestemmer hvilke leker menn skal få ha sex med eller ikke, men du prøver samtidig og rettferdiggjøre det med å beskylde menn for vold 5
Gjest hind Skrevet 25. desember 2018 #18 Skrevet 25. desember 2018 Just now, herzeleid said: Og jeg kommenterte feministers ønske om å forby slike sexdukker, noe du mente var feil fordi du ikke hadde fulgt din egen oppfordring og lest artikkelen Artikkelen handler om hva de prostituerte mener sex med sexdukker gjør med menn, og du velger i stedet å fokusere på feministene som har kommentert saken. Biased, little bit, kanskje? Men jeg forstår deg, det er langt vanskeligere å argumentere mot horene selv når det er de som slår alarm. Feministene er det lettere å skyte på.
Sinsiew Skrevet 25. desember 2018 #19 Skrevet 25. desember 2018 48 minutter siden, antipati skrev: Orker ikke lese det du skriver, men jeg forstår ikke hva du mener er problemet med å ha sex med dukker, om du ikke begrunner dette med noe annet enn at du vil kontrollere menns seksualitet og nekte menn fri tilgang til sex med dukker. Hvis du ikke orker lese det som blir skrevet, hvorfor kommentere da? 14
studerende Skrevet 25. desember 2018 #20 Skrevet 25. desember 2018 (endret) 1 time siden, antipati skrev: Samme argumentasjonen rundt voldelige videospill før i tiden. Jeg hadde nok tenkt mitt om en gruppe menn ønsket å ulovliggjøre vibratorer eller andre dameleker ved samme argumentasjon. Edit: Det burde være helt unødvendig å påpeke, men det kunne ikke falle meg inn å betale for å tafse på hverken levende damer eller plastdukker selv om jeg synes denne argumentasjonen er tussete. Det ser dog ut til at man trenger å klargjøre dette i denne tråden. Endret 25. desember 2018 av studerende 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå