mjaus Skrevet 25. desember 2018 #1 Skrevet 25. desember 2018 https://www.dagbladet.no/nyheter/ukjent-mann-terroriserer-nabolag-i-mandal---han-banker-pa-vinduene-og-skremmer-barna-pa-natta/68712217 vet noen mer om dette, kom til å tenke på dette nå. Har dem funnet ut hvem det var eller noe? finner ikke noe mer om det siden 2017
Madame Butterfly Skrevet 26. desember 2018 #2 Skrevet 26. desember 2018 Uff, det var en svært lite hyggelig sak. Litt rart det ikke er noen som har gjenkjent hans silhuett.
Drizzt Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Jeg stusser veldig når jeg leser at Politiet sier de ser alvorlig på saken som allerede er blitt henlagt. Det henger ikke helt på greip dette. 3
mjaus Skrevet 28. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2020 lurer enda på dette er det ingen oppdateringer?
Duff Skrevet 30. november 2020 #5 Skrevet 30. november 2020 mjaus skrev (På 28.11.2020 den 17.43): lurer enda på dette er det ingen oppdateringer? Jeg vet hvem denne personen er. Saken er at det ikke er forbudt å banke på hos noen så politiet kan ikke gjøre noe annet enn å forsøke å snakke med han og det har de gjort. Det er roligere nå, jeg vet personen har motatt en form for behandling men mere enn det kan jeg ikke si pga jeg ikke kan bruke anonymknappen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå